چرا مبتلایان به کرونا در بیمارستان جداسازی نمی‌شوند؟

عضو شورای شهر تهران می‌گوید در برخی بخش‌های بیمارستانی، مبتلایان قطعی و افراد مشکوک به کرونا تفکیک نمی‌شوند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، الهام فخاری پس از بستری شدن در بیمارستان به دلیل احتمال ابتلا به کرونا، در صفحه توئیترش تجربه‌نگاری کرد و نوشت: جداسازی بیماران تست مثبت از افراد مشکوک و منتظر نتیجه تست، بخش‌های بیمارستانی یکی از کارهای مهمی است که ربطی به محدودیت‌هایی مانند تحریم ندارد. در برخی بخش‌ها چرا انجام نشده؟

وی ادامه داد: در آغاز آیا مدیر بیمارستان کامکار قم بر انجام فرآیند تخصصی در مورد نخستین بیمارانی که در آن مرکز وضعیت غیرعادی داشتند پرداخته؟ اعلام تشخیص و درمان تخصصی به جامعه پزشکی و قرنطینه همراهان چرا انجام نشده؟

عضو شورای شهر تهران اضافه کرد: در بیان ضرورت یا کارایی قرنطینه آیا نظر انجمن تخصصی اپیدمیولوژی(همه‌گیر شناسی) مبنا قرار گرفته؟ راهنمایی و تنظیم مساله با هماهنگی انجمن‌های تخصصی از جمله انجمن اپیدمیولوژی که معتبر و پرتوان هم هست چرا انجام نشده؟ انجمن اپیدمیولوژی باید در مورد اثربخشی و چگونگی قرنطینه نظر بدهد.

به گزارش ایمنا، فخاری از جمله افرادی بود که در جلسه با شهردار منطقه ۱۳ که مبتلا به کرونا شده، حضور داشت و همین امر باعث شد او و چند تن از اعضای شورای شهر یا در خانه بمانند یا قرنطینه چند روزه را تجربه کنند. وی پس از سه روز بستری شدن در بیمارستان با اعلام نتیجه منفی آزمایش کرونا از بیمارستان مرخص شد.

کد خبر 412508

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.