تمهیدات سازمان سینمایی برای جلوگیری از شیوع کرونا

دفتر مطالعات و دانش سازمان سینمایی در نامه‌ای به آموزشگاه‌های آزاد سینمایی خواستار رعایت نکاتی برای جلوگیری از شیوع کرونا شد.

به گزارش ایمنا به نقل از روابط عمومی سازمان امور سینمایی در نامه علیرضا صدر الدینی، مدیر کل دفتر مطالعات و دانش سینمایی آمده است با توجه به ضرورت به کارگیری اقدامات پیشگیرانه بهداشتی در جلوگیری از گسترش ویروس کرونا، نکات زیر درباره فعالیت آموزشگاه‌های آزاد سینمایی ابلاغ می‌گردد:

۱. برگزاری تمامی کلاس‌های گروهی (جمعی) در نقاط مختلف کشور تابع تصمیم اتخاذ شده توسط دانشگاه‌ها و آموزش و پرورش هر منطقه است، بنابراین در صورت تعطیلی مدارس و دانشگاه‌ها کلاس‌های آموزشگاه‌ها هم باید تعطیل شوند.

۲. برگزاری کلاس‌های آموزشی انفرادی (استاد شاگردی) در صورت رعایت اصول بهداشتی و ضدعفونی محل و تجهیزات مورد استفاده، فعلاَ بلامانع است.

۳. توصیه اکید می‌شود هنرجویان از ابزار و تجهیزات آموزشی شخصی خود در کلاس‌ها استفاده کنند و از استفاده از ابزار و آلات آموزشگاه خودداری نمایند.

۴. توصیه می‌شود برای رفع نگرانی خانواده‌ها و در همراهی و هماهنگی هنرجویان، استادان و آموزشگاه‌ها تا حد ممکن هر گونه فعالیت آموزشی در آموزشگاه‌ها به زمان دیگری موکول شود.

۵. مسؤولیت هرگونه تصمیم‌گیری نهایی درباره تعطیلی کامل آموزشگاه‌های سایر استان‌ها برعهده ادارات کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان‌هاست که باید مدیران کل محترم با هماهنگی ستاد بهداشتی استان در این زمینه اقدام کنند.

کد خبر 412482

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.