دستگاه‌های دولتی به فکر نیستند؛ به یکدیگر کمک کنیم

رئیس شورای اسلامی شهر شیراز گفت: یک شبه و شاید یک ساعته مواد ضدعفونی کننده و ماسک یا ناپدید می‌شود و یا با قیمت ده‌ها برابر فروخته می‌شود، چه کسی مسئول این وضعیت است؟

به گزارش خبرنگار ایمنا، عبدالرزاق موسوی، عصر امروز (چهارشنبه) در یکصد و بیست و چهارمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر شیراز با اشاره به اینکه برای حفظ سلامتی و رعایت بهداشت عمومی، جلسه شورای شهر بدون حضور خبرنگاران، اصحاب رسانه و دیگران برگزار می‌شود، اظهار کرد: از ایثار و فداکاری پزشکان، پرستاران و همه عزیزانی که در حوزه بهداشت و درمان کشور، استان و شهرستان شیراز که در این میدان تلاش می‌کنند صمیمانه تشکر می‌کنم.

وی با اشاره به ضعف اطلاع‌رسانی‌ها در زمینه کرونا، افزود: گزارش‌های بعضاً ضد و نقیض ارائه شده از طرف مسئولین و اظهارات اشخاص غیر مسئول مردم را دچار مشکل کرده است.

رئیس شورای اسلامی شهر شیراز با اشاره به مشکلاتی که از سوی سازمان‌ها و نهادهای مسئول در این زمینه ایجاد شده، تصریح کرد: آیا واقعاً امکان جلوگیری و اطلاع‌رسانی و کنترل این وضعیت بهتر از این وجود نداشت.

وی ادامه داد: فرصت طلبی و سودجویی افراد و اشخاصی که شاید نتوان نام انسان بر آنها نهاد نیز در این برهه از زمان قابل توجه است؛ این فرهنگ ریشه در کجا دارد که از هر فرصتی و از شرایط سختی که برای مردم پیش می‌آید، سو استفاده کرده و به جان و مال مردم رحم نمی‌کنیم.

موسوی اضافه کرد: یک شبه و شاید یک ساعته مواد ضدعفونی کننده و ماسک یا ناپدید می‌شود و یا با قیمت ده‌ها برابر فروخته می‌شود، چه کسی مسئول این وضعیت است؟

وی خاطرنشان کرد: به هر صورت در شرایط خاصی قرار داریم، ما باید همه به همدیگر کمک کنیم، مردم خودشان باید به هم کمک کنند زیرا به ظاهر دستگاه‌های دولتی در ساماندهی خدمات مشکل دارند.

کد خبر 412473

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.