دانشگاه صنعتی اصفهان تا پایان سال تعطیل شد

روابط عمومی دانشگاه صنعتی اصفهان اعلام کرد با توجه به محدودیت‌های به وجود آمده درخصوص بیماری کرونا و مشکلات سکونت‌گاه‌های اجتماعی در پیشگیری و کنترل این بیماری، هیأت رئیسه دانشگاه صنعتی اصفهان به منظور حفظ سلامت دانشگاهیان و به ویژه دانشجویان اقدام به تعطیلی دانشگاه تا پایان سال ۱۳۹۸ کرده است.

به گزارش ایمنا و بر اساس اطلاعیه منتشر شده دانشگاه صنعتی اصفهان، با تصویب هیأت رئیسه دانشگاه، با عدم تشکیل کلاس‌های آموزشی حضوری و آزمایشگاه‌ها تا پایان سال ۱۳۹۸ موافقت می‌شود. در این خصوص از اعلام آمادگی همکاران مبنی بر جبران کامل تعهدات آموزشی معوقه به انحاء مختلف (تمدید ترم تحصیلی، استفاده از روش‌های الکترونیکی آموزشی، برگزاری کلاس‌های جبرانی در وقت مقتضی و …) قدردانی می‌شود.

علاوه بر این، بر حضور فعال کارکنان و اعضای هیأت علمی طی دوره فوق جهت انجام تعهدات آموزشی غیر حضوری (به صور قابل انجام)، پژوهشی، فناوری و اجرایی تأکید می‌شود.

همچنین انجام امتحانات جامع و دفاعیه‌های تحصیلات تکمیلی بدون ضرورت اسکان دانشجویان در خوابگاه‌ها و با توافق و هماهنگی دانشکده و رعایت ضوابط بلامانع بوده و در صورت ضرورت تعویق آنها، دانشجویان مشمول جریمه نخواهند شد. تصمیم لازم در خصوص بازنگری تقویم آموزشی دانشگاه نیز در وقت مقتضی اتخاذ و اطلاع رسانی خواهد شد.

کد خبر 412468

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۱۷:۲۰ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۷
    0 0
    دانشجو ها خونشون از دانش آموزا رنگین تره؟؟؟