ذوب آهن- سپاهان/ دربی اصفهان زیر سایه کرونا

دربی فوتبال اصفهان، فردا در ورزشگاه خالی از تماشاگر فولادشهر برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، در چارچوب رقابت‌های هفته بیست و یکم لیگ برتر فوتبال، فردا از ساعت ۱۶ و ۱۵ دقیقه تیم‌های ذوب آهن و سپاهان در ورزشگاه فولادشهر به مصاف یکدیگر می‌روند.

هفته بیست و یکم لیگ برتر فوتبال

دیدار تیم‌های ذوب آهن و سپاهان

پنجشنبه، هشتم اسفندماه، ساعت ۱۶:۱۵

ورزشگاه: فولادشهر

داور: بیژن حیدری

آخرین رویارویی: سپاهان ۲_ذوب آهن صفر

پخش زنده: شبکه اصفهان

ذوب آهن به دنبال چهارمین برد خانگی متوالی بدون گل خورده

ذوب آهن در نیم فصل دوم با سرمربی جدیدی که استخدام کرده روند رو به رشدی را در پیش گرفته است و بر خلاف روزهای بد نیم فصل نخست با منصوریان، در نیم فصل دوم حداقل در خانه موفق بوده است. ذوب آهن در نیم فصل دوم همه بازی‌های داخل خانه را بدون دریافت گل پیروز شده است هرچند در بازی‌های خارج از خانه برابر دو تیم مدعی تراکتور و استقلال شکست خورده است.

سه دیدار اخیر ذوب آهن در فولادشهر که به ترتیب برابر نساجی مازندران، پارس جنوبی و صنعت نفت آبادان بوده با پیروزی ذوب آهن همراه بوده است و نکته جالب اینکه سبزپوشان در این سه دیدار گلی هم دریافت نکرده‌اند. از این سه دیدار البته یک دیدار مربوط به زمان سرمربیگری منصوریان در ذوب آهن است و در دو دیدار آخر هدایت ذوب آهن بر عهده رادولوویچ بوده است.

ذوب آهن در دیدار قبلی خود برابر استقلال نمایش جسورانه‌ای داشت و تا مرز توقف یکی از مدعیان قهرمانی در ورزشگاه خالی از تماشاگر آزادی هم پیش رفت، ذوب آهن البته بدشانس بود که اشتباهات داوری در دیدار برابر استقلال به ضرر سبزپوشان رقم خورد و یک گل آفساید از میزبان دریافت کرد.

شاگردان رادولوویچ در نیم فصل دوم از پنج بازی ۶ امتیاز کسب کردند که مربوط به دو دیدار خانگی است و ذوب آهن را ۲۱ امتیازی کرده است و باعث صعود این تیم تا رده دهم شده است. ذوب آهن در صورت پیروزی احتمال صعود یک پله‌ای دارد و در صورت شکست نیز احتمال دارد تا رده دوازدهم سقوط کند.

ذوب آهن در شرایطی به مصاف سپاهان می‌رود که روز گذشته یک هافبک صربستانی به نام ایوان مارکوویچ جذب کرد که البته بعید است در بازی با سپاهان حداقل به صورت فیکس به میدان برود.

سپاهان در بدترین شرایط فصل به ذوب آهن رسید

شکست پرگل برابر السد قطر و سپس حواشی بازی با پرسپولیس، سپاهان را این روزها کاملاً به هم ریخته است و تیم از لحاظ روحی در وضعیت مناسبی نیست. شاگردان قلعه نویی در شرایطی به مصاف ذوب آهن می‌روند که اختلاف با صدر جدول همان پنج امتیاز باقی مانده است و در صورتی که کمیته انضباطی رأی به ۳ بر صفر شدن بازی قبل به نفع پرسپولیس بدهد اختلاف سپاهان با صدر جدول بیشتر هم می‌شود.

با این وجود برد تراکتور و استقلال در هفته گذشته، موقعیت کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیا را نیز برای سپاهان دشوار کرده است و دیگر حاشیه امنی از این لحاظ برای سپاهان وجود ندارد. سپاهان در پایان هفته بیستم با یک بازی کمتر ۳۶ امتیازی است و در رده چهارم قرار گرفته است.

دربی اما شرایط خاص خودش را دارد و از جمله دیدارهایی بشمار می‌رود که بازیکنان با انگیزه‌های فراوانی به استقبالش می‌روند. سپاهان که دربی رفت را در ورزشگاه خانگی با دو گل به سود خود به پایان رساند می‌خواهد پس از چند هفته ناکامی، ۳ امتیاز حساس کسب کند و به کورس خود در بالای جدول ادامه دهد.

سپاهان برای دیدار با ذوب آهن گئورگی گولسیانی و کی‌روس استنلی را در اختیار ندارد و همین مورد کار قلعه نویی را سخت‌تر از گذشته خواهد کرد.

ترکیب احتمالی ذوب آهن: مهدی خلیل، فرشاد محمدی مهر، محمد نژادمهدی، وفا هخامنش، وحید محمدزاده، مسعود ابراهیم زاده، حمید بوحمدان، قاسم حدادی فر، دانیال اسماعیلی فر، احسان پهلوان و دارکو بیدوف

ترکیب احتمالی سپاهان: پیام نیازمند، مرتضی منصوری، محمد طیبی، محمدرضا مهدی زاده، علی مصلح، مهدی کیانی، امید نورافکن، سروش رفیعی، محمد محبی، محمدرضا حسینی و سجاد شهباززاده

کد خبر 412465

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.