تعلیق برنامه‌های فرهنگی شهرداری کاشمر

رییس اداره فرهنگی، اجتماعی ورزشی شهرداری کاشمر از تعلیق برنامه‌های فرهنگی و اجتماع محور در این شهر خبر داد و گفت: در این راستا نمایشگاه‌ها، سینماها، همایش‌ها و سالن‌های تئاتر تعطیل است.

به گزارش ایمنا، مهدی هاشمی با بیان اینکه بر اساس مصوبه شورای سلامت و امنیت غذایی و کمیته بحران شهرستان و به منظور پیشگیری از انتقال ویروس کرونا جمعه‌بازار این شهر تا اطلاع ثانوی تعطیل است، اظهار کرد: بازگشایی جمعه‌بازار مشروط به ابلاغ این شورا خواهد بود.

وی با بیان اینکه به منظور مقابله با شیوع ویروس کرونا، محلول ضد عفونی کننده بین رانندگان تاکسی شهری توزیع شد، ادامه داد: تمامی رانندگان تاکسی مکلف هستند چند نوبت در روز نسبت به گندزدایی و ضد عفونی کردن تاکسی خود اقدام کنند.

رئیس اداره فرهنگی، اجتماعی ورزشی شهرداری کاشمر با اشاره به وجود ۴۵۰ تاکسی در این شهر گفت: برای هر تاکسی ۱.۵ لیتر مایع ضدعفونی در نظر گرفته شده که هر روز توزیع می‌شود.

هاشمی افزود: تمامی ایستگاه‌ها و اتوبوس‌های درون‌شهری سه مرتبه در هر روز گندزدایی می‌شود.

رئیس اداره فرهنگی، اجتماعی ورزشی شهرداری کاشمر از تعلیق برنامه‌های فرهنگی و اجتماع محور در این شهر خبر داد و گفت: در این راستا نمایشگاه‌ها، سینماها، همایش‌ها و سالن‌های تئاتر تعطیل است.

منبع: ایرنا

کد خبر 412464

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.