قبل از دربی جنگ روانی راه‌ افتاد

سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن گفت: درباره بازیکنان خود صحبت بدی نمی‌کنم چرا که در حال حاضر برای ما بازی می‌کنند و بهترین هستند. شاید بتوان گفت این یک جنگ روانی و شایعه بود که قبل از داربی برای ما ایجاد شد و حل شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، میدوراگ رادولوویچ عصر _ چهارشنبه ۷ اسفند ماه _ در نشست خبری پیش از دیدار تیم خود برابر سپاهان از هفته بیست و یکم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال، اظهار کرد: هفته گذشته مقابل استقلال بازی سختی داشتیم. بازیکنانمان مقابل استقلال خوب عمل کردند و مستحق شکست نبودیم.

وی افزود: باید بازی قبلی را فراموش کنیم چرا که در فوتبال دیروز معنایی ندارد و امروز و فردا مهم است. توانستیم به خوبی ریکاوری کنیم و برای دیدار فردا آمده هستیم. من برای تیم سپاهان احترام زیادی قائلم، اما فردا برای پیروزی به میدان خواهیم رفت.

سرمربی ذوب آهن درباره جذب ایوان مارکوویچ هافبک صربستانی که به تازگی به این تیم پیوسته است، گفت: شرایط او بسیار خوب است و به همین دلیل او را جذب کردیم. گزینه‌های زیادی داشتیم اما تنها این گزینه در دو ماه دی و بهمن بازی کرده بود، بنا بر این به او پیشنهاد دادیم. امیدوار هستم سریع‌تر به هماهنگی لازم برسد و به تیم کمک کند.

رادولوویچ درباره حواشی بعد از بازی با استقلال و گله‌مند دانیال اسماعیل فر از او گفت: آن موضوع یک سو تفاهم بود و خبرنگارها کمی شیطنت کردند. به شخصه با بازیکنان صحبت کردم و با هم مشکل را حل کردیم. به بازیکنانم اعتقاد دارم و آن‌ها بهترین هستند. می‌خواستم تمام توجه بازیکنان به بازی متمرکز باشد و نه چیز دیگری.

وی درباره ویروس کرونا و نگرانی درباره این موضوع، گفت: این ویروس کل دنیا را تحت تأثیر قرار داده است و همه نگران هم هستند. نمی‌خواهم درباره چرایی تعطیل نکردن لیگ صحبت کنم، اما فوتبال بدون تماشاگران معنایی ندارد و امیدوار هستم این مشکل هرچه زودتر حل شود.

سرمربی ذوب آهن درباره مصاحبه دانیال اسماعیلی‌فر بعد از شکست مقابل استقلال گفت: طبیعی است به علت شکست بازیکنان عصبی شده باشند. روز بعد من با بازیکنان صحبت کردم و مشکلی خاصی نبود.

وی خاطرنشان کرد: تنها در مصاحبه‌های رسمی مطبوعاتی شرکت می‌کنم چرا که دو مصاحبه مطبوعاتی غیررسمی داشتم که صحبت‌های من را به شکل دیگری بازتاب دادند. درباره بازیکنان خود صحبت بدی نمی‌کنم چرا که در حال حاضر برای ما بازی می‌کنند و بهترین هستند. شاید بتوان گفت این یدرباره بازیکنان خود صحبت بدی نمی‌کنم چرا که در حال حاضر برای ما بازی می‌کنند و بهترین هستند. شاید بتوان گفت این یک جنگ روانی و شایعه بود که قبل از داربی برای ما ایجاد شد و حل شد.

به گزارش ایمنا، امیر قلعه نویی در نشست خبری‌شرکت نکرد.

کد خبر 412463

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.