شهرداری قزوین به استقبال نوروز می‌رود

رئیس سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قزوین گفت: شهرداری همه ساله برنامه‌های متنوعی را برای ایام نوروز و استقبال از مسافران نوروزی طراحی می‌کند و امسال هم سعی کرده این برنامه‌ها با فضاسازی شهری ادامه داشته باشد.

به گزارش ایمنا، محمد درافشانی اظهار کرد: قزوین هر ساله در برگزاری برنامه‌های نوروزی و جذب گردشگران جزو شهرهای پیشرو بوده است و تنها جشنواره اقوام که با حضور ۱۳ استان برگزار می‌شد ظرفیت خوبی برای شناسایی جاذبه‌های گردشگری استان داشت.

وی اضافه کرد: شهرداری همه ساله برنامه‌های متنوعی را برای ایام نوروز و استقبال از مسافران نوروزی طراحی می‌کند و امسال هم سعی کرده این برنامه‌ها با فضاسازی شهری ادامه داشته باشد.

رئیس سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قزوین تصریح کرد: معرفی بناهای تاریخی، گردشگری و مذهبی قزوین برای تحقق شعار قزوین شاداب و دست‌یابی به اهدافی همچون معرفی به عنوان نزدیک‌ترین مقصد به منظور ایجاد زمینه‌های سرمایه‌گذاری اقتصادی، برگزاری تورهای گردشگری و فرهنگی در این شهر مؤثر است.

درافشانی با اشاره به برنامه‌های گردشگری نوروزی در سال‌های گذشته، تاکید کرد: این برنامه‌ها با محوریت نشاط اجتماعی علاوه بر مناطق مرکزی شهر، نواحی کم برخوردار و منفصل شهری را نیز در بر می‌گیرد و موجب افزایش رضایت گردشگران خواهد شد.

منبع: ایرنا

کد خبر 412462

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.