هواداران غایب بزرگ شهرآورد نصف جهان

چهارصد و پانزدهمین شماره رسانه الکترونیک"فوتبال اصفهان" منتشر شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، "هواداران غایب بزرگ شهرآورد نصف جهان" عنوان نخست این روزنامه است که اختصاص به برگزار شدن دربی اصفهان بدون حضور هواداران دارد. به دلیل شیوع ویروس کرونا در ایران وزارت بهداشت و ورزش طی تصمیمی مشترک، تماشای مسابقات از نزدیک را برای هواداران و علاقمندان منع کرده اند.

"تماشاگری نبود که حواس داور پرت شود" عنوان دیگری از این روزنامه است که اشاره به صحبت‌های احمد جمشیدی سخنگوی باشگاه ذوب آهن دارد. جمشیدی در گفت و گویی خبر از شکایت این باشگاه ذوب آهن از داور مسابقه به دلیل انجام اشتباهات تأثیر گذار داد. وی عنوان داشته که صحبت‌های مورد تأیید اکثر کارشناسان است و با وجودی که در روز مسابقه تماشاگری در استادیوم نبوده که سر و صدا کند و حواس داور را پرت کند، نمی‌داند داور به چه دلیل این آفساید را که مسلم بوده را نگرفت است.
" الگوبرداری مصر از روز پر حادثه اصفهان " عنوان پایانی این رسانه است که اختصاص به دیدار جنجالی در لیگ مصر دارد.
ماجرا از این قرار است که باشگاه الزمالک یکی از مدعیان اصلی قهرمانی این فصل مصر در بازی این هفته خود برابر رقیب دیرینه به نام الاهلی بنا به دلایلی با تأخیر به ورزشگاه رسید که همین امر باعث می‌شود تا داور اهل بازی بعد از ۳۰ دقیقه طبق قوانین بین المللی رأی به عدم برگزاری بازی و برنده شدن الاهلی بدهد. نتیجه‌ای که می‌تواند سرنوشت قهرمانی این فصل را تغییر بدهد.

برای مشاهده صفحه‌های فوتبال اصفهان اینجا کلیک کنید.

کد خبر 412456

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.