دانشگاه صنعتی اصفهان تا پایان سال تعطیل شد

مسئول ارتباطات رسانه‌ای دانشگاه صنعتی اصفهان گفت: با تصویب هیأت رئیسه دانشگاه، برگزاری کلاس‌های آموزشی حضوری و آزمایشگاه‌ها تا پایان سال ۱۳۹۸ لغو شده اما فعالیت کارکنان و اعضای هیأت علمی جهت انجام تعهدات آموزشی غیر حضوری همچنان ادامه خواهد داشت.

مجید شمس در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با اشاره به مشکلات ایجاد شده بر اساس شیوع ویروس کرونا در کشور، اظهار کرد: با توجه به محدودیت‌های به وجود آمده در خصوص بیماری کرونا و مشکلات سکونت‌گاه‌های اجتماعی در پیشگیری و کنترل این بیماری، هیأت رئیسه دانشگاه صنعتی اصفهان به منظور حفظ سلامت دانشگاهیان به ویژه دانشجویان اقداماتی را در دستور کار خود قرار داده است.

وی افزود: با تصویب هیأت رئیسه دانشگاه، برگزاری کلاس‌های آموزشی حضوری و آزمایشگاه‌ها تا پایان سال ۱۳۹۸ لغو شده اما فعالیت کارکنان و اعضای هیأت علمی جهت انجام تعهدات آموزشی غیر حضوری همچنان ادامه خواهد داشت.

مسئول ارتباطات رسانه‌ای دانشگاه صنعتی اصفهان خاطر نشان کرد: محدودیتی برای انجام امتحانات جامع و دفاعیه‌های تحصیلات تکمیلی بدون ضرورت اسکان دانشجویان در خوابگاه‌ها و با توافق و هماهنگی دانشکده و رعایت ضوابط وجود ندارد و در صورت ضرورت تعویق آنها، دانشجویان مشمول جریمه نخواهند شد.

شمس با اشاره به ضدعفونی شدن خوابگاه و محیط‌های آموزشی این دانشگاه اضافه کرد: نتایج بازنگری در تقویم آموزشی دانشگاه صنعتی اصفهان متعاقباً اعلام خواهد شد.

کد خبر 412454

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.