چادرهای مسافران در بوشهر جمع‌آوری می‌شود

با درخواست شهروندان بوشهری، چادر مسافرانی که به این شهر آمده‌اند جمع‌آوری شدند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مهرزاد آسایش عضو شورای شهر بوشهر در صفحه اینستاگرام خود در رابطه با اقدامات مدیریت شهری بوشهر برای مقابله با شیوع کرونا اظهار کرد: باید تا زمان کنترل بیماری و تثبیت اوضاع، اکیپ غربالگری بیماری کرونا در مبادی ورودی استان (دریایی، هوایی و زمینی) مستقر و مسافران بومی و غیر بومی را مورد سنجش قرار دهند.

وی ادامه داد: برای مقابله با کرونا تعطیلی دانش‌آموزان و دانشجویان به تنهایی کافی نیست و پیشنهاد ضرورت کاهش ساعت کار و یا تعطیلی کارکنان دستگاه‌ها نیز پیشنهاد شده است.

آسایش در مطلب جداگانه‌ای در اینستاگرام خود از جمع‌آوری چادرهای مسافران در سطح شهر در پاسخ به درخواست شهروندان و فعالان مدنی بوشهر خبر داد.

عضو دیگر شورای شهر بوشهر با اشاره به جلسه امروز در استانداری بوشهر در این رابطه در صفحه اینستاگرام خود نوشت: مقرر شده در ورودی شهر تست کرونا از همه افراد گرفته شود.

طاهره شمشیری ادامه داد: نیروهای شهرداری از دیروز با برپایی چادر در شهر و ساحل برخورد کرده و ضمن حفظ احترام مسافران محترم، چادرها در حال جمع‌آوری است.

وی از شهروندان بوشهری خواست تا در صورت رؤیت چادر در ساحل و پارک‌ها موارد را به شهرداری گزارش دهند تا اقدامات لازم صورت گیرد.

کد خبر 412451

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.