۷ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۳
جشنواره نوروزی قزوین تعطیل شد

شهردار قزوین گفت: جشنواره‌های گردشگری نوروزی در سال ۹۹ به دلیل پیشگیری از شیوع بیماری کرونا برگزار نخواهد شد.

به گزارش ایمنا، سیاوش طاهرخانی اظهار کرد: جشنواره‌های نوروزی سال ۹۹ به علت پیشگیری از شیوع بیماری کرونا حذف می‌شود، اما اقداماتی چون فضاسازی، تهیه نماد، نورپردازی شهری و ارائه خدمات نوروزی به گردشگران و شهروندان انجام خواهد شد.

وی ادامه داد: از ۲۰ اسفندماه زیباسازی محلات کم‌برخوردار چون مغلاوک و باغ نشاط در دستور کار قرار دارد و تمهیدات لازم در این زمینه اندیشیده شده است.

شهردار قزوین ادامه داد: امسال برنامه‌های منظر شهری پررنگ‌تر از سال‌های گذشته دیده شده و در بحث زیباسازی و نورپردازی نیز برنامه‌های متنوعی در حال انجام است.

طاهرخانی تصریح کرد: با توجه به اینکه بخشی از مراکز گردشگری شهر قزوین توسط شهرداری قزوین مدیریت می‌شود، تمهیدات بهداشتی لازم برای مقابله با بیماری کرونا در این مراکز و اماکن عمومی شهر اندیشیده شد.

وی اظهار کرد: سازمان پارک‌ها و فضای سبز آمادگی کامل را برای اسکان مسافران دارد و سازمان تاکسیرانی نیز در شرایط فعلی پنج هزار تاکسی موجود را روزانه شست و شو و ضد عفونی کرده و آماده خدمات‌رسانی به شهروندان خواهد کرد.

شهردار قزوین یادآور شد: سال گذشته هشت مسجد با هزینه شهرداری قزوین از هفت صبح تا ۱۰ شب آماده پذیرش گردشگران بود و امسال نیز این آمادگی در شهرداری وجود دارد.

طاهرخانی افزود: ضدعفونی اتوبوس‌ها و تاکسی‌ها در ایام عید به صورت مرتب انجام می‌شود تا گردشگران و شهروندان با اطمینان خاطر از حمل و نقل عمومی استفاده کنند.

منبع: ایرنا

کد خبر 412446

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.