۷۰۹ واحد مسکونی در غرب استان اصفهان تخریب شد

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان گفت: ۷۰۹ واحد مسکونی فرسوده تاکنون در شهرستان‌های فریدونشهر، فریدن، چادگان و بویین میاندشت بین ۲۰ تا ۸۰ درصد دچار خسارت شدند.

منصور شیشه فروش در گفت و گو با خبرنگار ایمنا با اشاره به آخرین جزئیات سیل در مناطق غربی و روستایی استان اصفهان، اظهار کرد: تاکنون ۷۰۹ واحد مسکونی فرسوده در شهرستان‌های فریدونشهر، چادگان، فریدن و بویین میاندشت بین ۲۰ تا ۸۰ درصد دچار خسارت شدند که به تعمیرات نیاز دارد.

وی ادامه داد: سقف برخی از واحدهای مسکونی به دلیل فرسودگی با بارش باران فروریخته و برخی دچار تخریب جزئی شده اند اما با وجود تمهیدات و اسکان اضطراری مردم، خسارت جانی و مجروح نداشتیم.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان با اشاره سیلابی شدن مسیل‌ها و رودخانه‌های فصلی در این مناطق، افزود: سیل به اراضی کشاورزی نیز خساراتی وارد کرده است؛ همچنین اکیپ امدادی در حال بازگشایی راه‌های ارتباطی پشتکوه و روستاهای فریدونشهر هستند.

شیشه فروش خاطرنشان کرد: ۳۵۰ تیم امدادی از شهرداری‌ها، هلال احمر، راهداری، فوریت‌های پزشکی و پلیس راه در روزهای اخیر در حالت آماده باش بودند و در پی وقوع سیل شب گذشته به حادثه دیدگان ۸۲ مورد امدادرسانی شد.

کد خبر 412431

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.