چهار هوادار والنسیا آزمایش کروناویروس دادند

حضور هواداران در بازی‌های لیگ قهرمانان اروپا جان چند تن از هواداران والنسیا را به خطر انداخته و ممکن است این چهار نفر، به کرونا مبتلا باشند.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا و به نقل از as، چهار هوادار تیم والنسیا که در مرحله یک شانزدهم نهایی لیگ قهرمانان اروپا در دیدار این تیم برابر آتالانتا حضور داشتند، پس از بازگشت به کشور اسپانیا دارای علائم کرونا بودند و به همین خاطر آزمایش کروناویروس از آن‌ها گرفته شد.

این چهار هوادار والنسیا بر اساس توصیه‌های بهداشتی دولت، برای مشخص شدن وضعیت سلامت خود پس از نمایش علائم ویروس خطرناک کرونا که این روزها نقل محافل خبری سرتاسر دنیاست، آزمایش تشخیص دادند. همچنین مقامات و مسئولین بهداشتی اسپانیا به این هواداران توصیه کرده اند که به منظور پیشگیری در خانه‌های خود قرنطینه شوند.

هرملیندا واناکلوچا، معاون مدیرکل اپیدمیولوژی یکی از مناطق دولتی اسپانیا در این رابطه گفت: با این چهار هوادار صحبت خواهیم کرد و شرایط را کاملاً برای آن‌ها شرح می‌دهیم. باید مشخص شود که آن‌ها چند روز در میلان بوده اند، علائم برای اولین بار چه زمانی در آن‌ها ظهور کرده و آیا لازم است که آن‌ها تحت درمان قرار بگیرند یا خیر.

اگرچه هنوز ابتلای این چهار هوادار به کووید -۱۹ مشخص نشده، اما آزمایش‌های گرفته شده به زودی مشخص خواهند کرد که این افراد دچار چه نوع بیماری هستند. هرچند مراجع بهداشتی تأیید کرده اند که در حال حاضر حال این افراد مساعد است.

کد خبر 412428

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.