آماده‌باش نیروهای آتش‌نشانی یاسوج

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری یاسوج گفت: امروز تا فردا آماده‌باش نیروهای عملیاتی این سازمان به دنبال اعلام سازمان هواشناسی مبنی بر وقوع بارش‌های سیل‌آسا برقرار است.

به گزارش ایمنا، محمد رستمی اظهار کرد: با توجه به پیش‌بینی سازمان هواشناسی مبنی بر وقوع بارش‌های سیل‌آسا در استان، تدابیر لازم جهت حفظ آمادگی نیروهای امدادی اتخاذ شده است.

وی ادامه داد: تیم‌های سیلاب و غواصی و پمپ‌های کف‌کش آتش‌نشانی برای تخلیه منازلی که دچار آب گرفتگی می‌شود، آماده به کار است.

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری یاسوج تصریح کرد: آماده‌باش نیروهای عملیاتی این سازمان در امروز و فردا برقرار است.

رستمی اظهار کرد: سه تیم عملیاتی در سه ایستگاه آتش‌نشانی درون‌شهر یاسوج شامل ایستگاه شماره ۱ به عنوان ایستگاه مرکزی واقع در "پل چمران"، ایستگاه شماره دو واقع در " بلوار عدل" و ایستگاه شماره سه واقع در "اکبرآباد" آماده اعزام به محل وقوع حادثه هستند.

وی خاطرنشان کرد: از مردم می‌خواهیم که به خاطر شروع بارندگی امشب و فردا به کوه نروند و اگر اتفاقی یا حادثه‌ای برای خود یا اعضای خانواده آنان پیش آمد با شماره ۱۲۵ تماس بگیرند.

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری یاسوج عنوان کرد: این سازمان ۱۲ نیروی خدمت دهنده در اختیار داشت و هشت نیروی استراحت را نیز با توجه به فعالیت این سامانه بارشی در شیفت ۲۴ ساعت آینده اضافه شد و هم‌اکنون مجموعاً ۲۰ نیرو در حالت آماده‌باش هستند.

منبع: ایسنا

کد خبر 412421

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.