۵ میلیون و ۵۵۰ هزار ماسک احتکار شده در تهران کشف شد

مدیرکل تعزیرات استان حکومتی استان تهران گفت: طی دو روز گذشته پنج میلیون و ۵۵۰ هزار ماسک از انبارها یا داروخانه‌های تهران کشف و برای توزیع به دانشگاه علوم پزشکی منتقل شد.

محمدعلی اسفنانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: یک انبار حاوی ۵۰۰ هزار ماسک را شناسایی کردیم و همه ماسک‌ها را به دانشگاه علوم پزشکی تحویل دادیم.

وی افزود: حدود ۵۰ هزار ماسک در داروخانه‌ها که امتناع از عرضه آن را داشتند کشف و برای توزیع به مردم آماده شد.

مدیرکل تعزیرات استان حکومتی استان تهران گفت: طی دو روز گذشته حدود پنج میلیون ماسک از انبارها کشف شد که همه آنها در اختیار دانشگاه علوم پزشکی قرار می‌گیرد به همین میزان هم مواد و ژل‌های ضدعفونی کننده را کشف کردیم که با توزیع این اقلام امیدواریم مشکلی در تأمین این مواد نباشد.

وی با اشاره به اینکه بخشنامه‌ای توسط معاونت غذا و دارو صادر شده است، تصریح کرد: منتظریم تا هر چه سریع‌تر نسبت به توزیع اقلام کشف شده اقدام شود تا مشکلات مردم کمتر شود.

اسفنانی با تاکید بر اینکه بازرسی‌ها و گشت‌های تعزیرات همچنان ادامه دارد، اظهار کرد: امروز طرح ویژه دستورالعمل‌های گشت و بازرسی‌های نوروز و ماه مبارک رمضان را با حضور وزاری صنعت و معدن، دادگستری و سازمان حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان برگزار و شروع کردیم تا همه مباحث مربوط به بازار تا پایان تعطیلات نوروز و بعد از آن ماه مبارک رمضان را تدوین کردیم که بحث تأمین مایحتاج مردم در نوروز مورد بحث قرار گرفت.

وی اظهار کرد: کمبودی در تأمین مایحتاج نوروز همچون میوه، گوشت و مرغ نداریم حتی مازاد بر نیاز این اقلام انبار شده است و همه تدابیر برای نحوه توزیع و فروش آنها اندیشیده شد.

کد خبر 412417

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.