تعداد مبتلایان به ۱۳۹ نفر رسید/۱۹ نفر جان باختند

سخنگوی وزارت بهداشت گفت: تا ظهر امروز تعداد افراد مبتلا به کرونا در کشور به ۱۳۹ نفر رسید که از این تعداد و ۱۹ نفر جان خود را از دست داده‌اند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، کیانوش جهانپور در گفت‌وگوی زنده تلویزیونی در خصوص آخرین آمار ابتلاء به کرونا تا ظهر امروز اظهار کرد: از ظهر روز گذشته تا ظهر امروز تعداد مبتلایان به کرونای قطعی شده در کشور ۴۴ مورد بوده است که با احتساب افراد مبتلا در روزهای گذشته این تعداد به ۱۳۹ نفر رسیده است.

وی افزود: از بین این افراد ۱۵ نفر در استان قم، ۹ نفر در گیلان، چهار نفر در تهران، یک نفر در مرکزی، سه نفر در خوزستان، دو نفر در سیستان و بلوچستان، یک نفر در کرمانشاه، اردبیل یک نفر، مازندران یک نفر، لرستان یک نفر، فارس دو نفر، سمنان یک نفر، کهگیلویه و بویر احمر دو نفر، و استان هرمزگان یک نفر تشخیص مثبت کرونا داشته‌ایم.

سخنگوی وزارت بهداشت با بیان اینکه تا امروز سه آزمایشگاه تشخیص کرونا را انجام می‌داده و تعداد این آزمایشگاه‌ها از امروز به هفت مرکز افزایش می‌یابد، ادامه داد: تا پایان هفته تعداد این مراکز به ۱۵ مرکز می‌رسد و در هفته آینده ۲۲ مرکز آماده انجام آزمایش تشخیص کرونا خواهند بود.

وی تصریح کرد: از ۴۴ مورد جدید مبتلا چهار نفر جان خود را از دست دادند که در مجموع تعداد کشته‌های کرونا در ایران به ۱۹ نفر رسید.

کد خبر 412416

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.