تمهیدات ویژه آتش نشانی اصفهان برای مقابله با انتشار ویروس کرونا

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان گفت: به منظور مقابله با انتشار ویروس واگیردار کرونا آتش نشانی تمهیدات ویژه‌ای در نظر گرفته است.

آتشپاد محسن گلابی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: جلسه‌ای با حضور مدیران و مسئولان ارشد سازمان برگزار و مقرر شد تمهیدات و راهکارهایی را برای مراقبت و ایمنی آتش نشانان انجام دهیم.

وی افزود: از قبل ماسک‌های تنفسی در اختیار آتش نشانان قرار گرفته بود، اما مقرر شد تعداد دیگری نیز خریداری و به آنها تحویل داده شود.

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان با بیان اینکه ماسک‌های تنفسی در اختیار پرسنل اداری این سازمان قرار گرفته است، تصریح کرد: برای استفاده تمام آتش نشانان، ایستگاه‌ها و محل‌های قرار گیری امکانات آتش نشانی اصفهان مواد ضد عفونی خریداری و ارائه شده است.

وی گفت: توصیه‌های لازم برای ورود آتش نشانان به محل حوادث تذکر داده شده تا در صورتی که موارد مشکوک و محل آلوده است تمهیدات لازم را در نظر گرفته و از لباس‌های مخصوص استفاده کنند.

گلابی ادامه داد: از تمام شهروندان انتظار می‌رود با رعایت بهداشت فردی و جمعی، مراقبت‌های شخصی و همچنین پرهیز از هیجان‌زدگی نهادهای دست‌اندرکار را در پیشگیری از شیوع این بیماری یاری کنند.

کد خبر 412414

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.