۷ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۵
مراکز گردشگری ناژوان تعطیل شد

مدیر طرح ساماندهی ناژوان گفت: به منظور پیشگیری از شیوع ویروس واگیردار کرونا تمام مراکز گردشگری ناژوان به مدت یک هفته تعطیل شد.

سید رسول هاشمیان در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: پس از جلسه هم‌اندیشی اعضای شورای شهر و مدیریت طرح ساماندهی ناژوان، مقرر شد تمام مراکز گردشگری ناژوان با هدف پیشگیری از شیوع ویروس واگیردار کرونا از امروز تا ۱۴ اسفندماه سال جاری تعطیل شود.

وی تصریح کرد: مراکز تفریحی و گردشگری ناژوان شامل آکواریوم ناژوان، باغ پرندگان، موزه صدف‌ها، باغ خزندگان، باغ موزه پروانه‌ها، تله سیژ است.

مدیر طرح ساماندهی ناژوان گفت: در حال ضد عفونی تمامی ورودی مراکز گردشگری ناژوان، مجموعه‌های تفریحی، سرویس‌های بهداشتی و ساختمان اداری مدیریت طرح ساماندهی ناژوان هستیم.

وی با اشاره به لزوم جدی گرفتن مسائل بهداشت فردی در همه محیط‌ها، اظهار کرد: ناژوان نیز که به دلیل موقعیت گردشگری و تفریحی خود همواره مورد توجه عموم مردم بوده و هست، برای مقابله با انتقال ویروس کرونا آمادگی کامل دارد.

هاشمیان با بیان اینکه سرویس‌های بهداشتی در سطح مجموعه ناژوان نیز به صورت مداوم در هر روز با مواد مخصوص در حال ضدعفونی شدن است، تصریح کرد: بنا به دستورالعمل شهرداری اصفهان تمامی مکان‌هایی که در مجموعه ناژوان وجود دارد را زیر نظر گرفته ایم و در حال ایمن سازی و ضدعفونی آنها هستیم.

وی ادامه داد: دستورالعمل‌های بهداشتی ویژه ورودی مراکز گردشگری و مراکز تفریحی آماده و ابلاغ شده و هیچ گونه جای نگرانی وجود ندارد.

مدیر طرح ساماندهی ناژوان با شاره به وجود حیوانات و پرنده‌های زنده در این مراکز، گفت: همانند اقدامات خوب و مؤثر انجام شده در ماه‌های گذشته که باعث شد موج آنفولانزا را پشت سر بگذاریم، این بار نیز با جدیت و اشراف کامل به مقابله با انتشار این ویروس خواهیم پرداخت.

کد خبر 412397

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.