ضرورت ایجاد پایگاه سلامت در پایانه مسافری شهرضا

رییس سازمان مدیریت حمل و نقل شهرداری شهرضا گفت: ایجاد پایگاه سلامت در پایانه شرق شهرضا با هدف نظارت بر سلامت مسافران ضروری است.

به گزارش ایمنا، بیژن بیژنی از آغاز عملیات شستشو و ضدعفونی کردن ناوگان حمل و نقل عمومی این شهر خبر داد و اظهار کرد: این اقدام پیشگیرانه با هدف ارتقای ضریب ایمنی و سلامت شهروندان در سفرهای درون‌شهری و آسودگی خاطر مسافران انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه ضد عفونی ناوگان حمل و نقل شهری به صورت روزانه انجام می‌شود، تاکید کرد: این کار در راستای انجام وظایف مدیریت شهری در پیشگیری از انتشار ویروس کرونا، با همکاری پیمانکار مربوط به اتوبوس‌های واحد شهری انجام می‌شود.

رئیس سازمان مدیریت حمل و نقل شهرداری شهرضا اضافه کرد: جلسه توجیهی و آموزشی با حضور مدیران شرکت‌های حمل و نقل دانش‌آموزی و نمایندگان تاکسی‌داران برگزار و راه‌های پیشگیری از انتقال ویروس کرونا به حاضران آموزش داده شد.

بیژنی با اشاره به نقش شهروندان در مهار ویروس کرونا، خاطرنشان کرد: از شهروندان درخواست می‌کنیم تا هنگام استفاده از وسایل نقلیه عمومی، اصول بهداشتی را رعایت کنند.

وی با بیان اینکه مراکز عمومی تحت نظارت شهرداری به صورت مستمر ضد عفونی و گندزدایی می‌شود، اظهار کرد: راه‌اندازی پایگاه سلامت در محل پایانه مسافربری شرق به لحاظ ازدحام جمعیت و تردد روزانه شمار فراوانی از مسافران، ضروری است.

کد خبر 412394

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.