بارندگی ها در فریدونشهر به ۱۰۰ میلی متر رسید/ کاهش محسوس ما

کارشناس مسئول پیش بینی هوای استان اصفهان با بیان اینکه در دو روز گذشته نزدیک به ۱۰۰ میلی متر بارش از فریدونشهر گزارش شده است، گفت: سامانه بارش زا امشب از استان خارج می شود و کاهش محسوس دما را در ۲۴ ساعت آینده خواهیم داشت.

حجت الله علی عسگریان در گفت و گو با خبرنگار ایمنا با اشاره به گذر تدریجی امواج ناپایدار از استان، اظهار کرد: رگبار باران و برف، رعد و برق و وزش باد نسبتاً شدید در مناطق غربی استان اصفهان تا شامگاه چهارشنبه ادامه دارد.

وی با بیان اینکه دمای هوا در ۲۴ ساعت آینده بین دو تا پنج درجه سانتی گراد سردتر می‌شود، افزود: بویین میاندشت با دمای هفت درجه سانتی گراد زیر صفر و چوپانان با دمای ۲۲ درجه سانتی گراد بالای صفر به ترتیب سردترین و گرم‌ترین مناطق استان خواهند بود.

علی عسگریان با بیان اینکه بارندگی شب گذشته در کلانشهر اصفهان ۱۰ میلی متر بوده است، افزود: بیشینه دما در این کلانشهر امروز به ۱۸ و کمینه دما صبح فردا به ۲ درجه سانتی گراد بالای صفر می‌رسد.

کارشناس مسئول پیش بینی هوای استان اصفهان با بیان اینکه در دو روز گذشته نزدیک به ۱۰۰ میلی متر بارندگی در فریدونشهر ثبت شده است، اضافه کرد: بیشترین بارش‌های ۲۴ ساعت گذشته در ایستگاههای هواشناسی از فریدونشهر با میانگین ۶۲ میلی متر، خوانسار با میانگین ۵۸ میلی متر، بویین میاندشت با میانگین ۴۶ میلی متر، سمیرم با میانگین ۳۰ میلی متر، داران با میانگین ۲۸ میلی متر، زرین شهر و دهاقان با میانگین ۱۹ میلی متر، چادگان و گلپایگان با میانگین ۱۸ میلی متر و نجف آباد با میانگین ۱۷ میلی متر گزارش شده است.

کد خبر 412391

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.