ویروس کرونا برج میلاد را تعطیل کرد

رییس مرکز ارتباطات و امور بین الملل شهرداری تهران با اشاره به اقدامات شهرداری برای مقابله با ویروس کرونا در پایتخت گفت: در این راستا بخش‌های گردشگری و تفریحی برج میلاد نیز تا اطلاع ثانوی تعطیل است.

به گزارش ایمنا، غلامحسین محمدی اظهار کرد: همچنین تا اطلاع ثانوی برنامه‌ها، کنسرت‌ها، همایش‌ها و تمامی بخش‌های گردشگری و تفریحی برج میلاد تعطیل است.

وی یادآور شد: این اقدامات و تمهیدات بنا به ضرورت پیشگیری و کاهش خطر ابتلاء به ویروس کرونا در سطح شهر تهران و با توجه به مراجعه روزانه گردشگران داخلی و خارجی به مجموعه برج میلاد اتخاذ شده است.

برج میلاد یک برج مخابراتی چند منظوره در شمال غربی پایتخت است که به عنوان نماد تهران مدرن، از نقاط مختلف شهر دیده می‌شود.

این برج با ارتفاع ۴۳۵ متر، بلندترین برج ایران و ششمین برج بلند مخابراتی جهان به شمار می‌رود و با ۱۳ هزار متر زیربنا از نظر وسعت کاربری سازه رأس برج در میان تمامی برج‌های مخابراتی دنیا مقام نخست را دارد.

این برج هر روزه میزبان هزاران گردشگر و کسانی است که از سالن‌های مختلف آن برای برگزاری جلسات، نشست‌ها، کنسرت‌ها و سایر رویدادهای اجتماعی و فرهنگی استفاده می‌کنند.

به گفته مدیرعامل برج میلاد، فقط در تعطیلات نوروزی سال ۹۸ بیش از یک میلیون و ۷۰۰ هزار نفر از برج میلاد دیدن کردند.

منبع: ایرنا

کد خبر 412390

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.