ضدعفونی و گندزدایی ویژه اماکن عمومی منطقه ۸

مدیر منطقه هشت شهرداری اصفهان از ضدعفونی و گندزدایی ویژه اماکن عمومی و اداری این منطقه در راستای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا خبر داد.

محمد کیهانی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: حفظ سلامت شهروندان از دغدغه‌های اصلی مدیریت شهری است.

وی افزود: در تلاش هستیم همگام با سایر مناطق و بخش‌های شهرداری اصفهان، جهت پیشگیری از انتقال ویروس کرونا به شهروندان گام برداریم.

مدیر منطقه هشت شهرداری اصفهان با تاکید بر اینکه سعی داریم به مسئولیت خود در قبال سلامت شهروندان به نحوه احسن عمل کنیم، گفت: ایستگاه‌های اتوبوس و بی. آر. تی به صورت روزانه و سرویس‌های بهداشتی عمومی دو نوبت در روز با محلول ضدعفونی‌کننده و گندزدایی غلیظ نظافت ویژه می‌شوند.

وی با اشاره به اهمیت سلامت پرسنل شهرداری، خاطرنشان کرد: نظافت ویژه ساختمان‌های منطقه در ساعات اداری و ضدعفونی و گندزدایی بعد از پایان وقت اداری در دستور کار قرار گرفته است؛ همچنین اسپری ضدعفونی‌کننده دست برای پرسنل تهیه شده که همراه با ماسک فیلتردار و دستکش یکبار مصرف به صورت روزانه بین همکاران توزیع می‌شود.

کیهانی با اشاره به اینکه آموزش به نیروهای خدماتی و پاکبانان از دیگر برنامه‌های این منطقه در مواجه با شیوع ویروس کرونا است، افزود: اساتید اعزامی مرکز بهداشت با حضور در اداره خدمات شهری منطقه اصول صحیح مقابله با این ویروس را به همکاران آموزش داده‌اند.

وی با بیان اینکه سهمیه ماسک و دستکش مازاد به صورت روزانه علاوه بر سهمیه جاری که در شرایط عادی در بین نیروهای خدماتی منطقه توزیع می‌شود نیز در دستور کار اداره خدمات شهری منطقه قرار دارد، اضافه کرد: شهروندان با رعایت اصول بهداشتی می‌توانند از شیوع ویروس کرونا جلوگیری و آسیب‌های آن را به حداقل برسانند.

کد خبر 412385

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.