جلسه شورای شهر شیراز بدون حضور خبرنگاران برگزار می‌شود

سخنگوی شورای اسلامی شهر شیراز گفت: با تصمیم هیأت رئیسه و در اجرای دستورالعمل‌ها و توصیه‌های وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی جلسه علنی این هفته شورای شهر شیراز با شرایط متفاوتی برگزار می‌شود.

به گزارش ایمنا به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل شورای اسلامی شهر شیراز، سعید نظری با اشاره به شرایط خاص فعلی در خصوص شیوع ویروس کرونا در نقاطی از کشور ازجمله شهر شیراز، بر ضرورت رعایت اصول بهداشت فردی و عمومی و پیشگیری از شیوع این ویروس تأکید و اظهار کرد: با وجود این شرایط، شورای شهر شیراز ناگزیر به برگزاری جلسه این هفته خود است اما بنا به تصمیم هیأت رئیسه و در اجرای دستورالعمل‌ها و توصیه‌های وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی؛ این جلسه با شرایط متفاوتی برگزار می‌شود.

به گفته وی، یکصد و بیست و چهارمین جلسه صحن شورای اسلامی شهر شیراز روز چهارشنبه ۷ اسفندماه از ساعت ۱۴ الی ۱۷، صرفاً با حضور اعضای شورا، نمایندگان شهرداری شیراز بر حسب ضرورت و کارشناسان مرتبط و بدون حضور میهمانان عادی و اهالی رسانه، برگزار خواهد شد.

سخنگوی شورای اسلامی شهر شیراز تصریح کرد: اگرچه جلسه آینده صحن شورا بدون حضور اهالی رسانه برگزار می‌شود اما همچون گذشته پخش زنده جلسه و تمامی فایل‌های متنی، صوتی و تصویری مربوط به این جلسه در وب‌سایت شورا به آدرس www.shorashiraz.ir قابل دسترس عموم خواهد بود.

نظری اضافه کرد: پس از بازگشت شرایط عادی، کلیه جلسات علنی صحن شورای اسلامی شهر به روال سابق برگزار خواهد شد.

کد خبر 412382

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.