قرنطینه شدن شهرها باید طبق شاخص‌های سازمان جهانی بهداشت انجام شود

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی گفت: قرنطینه شدن شهرها باید طبق شاخص‌های سازمان جهانی بهداشت و وزارت بهداشت ایران انجام شود و هیچکس نمی‌تواند در مقابل تصمیم وزارت بهداشت مقاومت کند.

حسینعلی شهریاری در گفت و گو با خبرنگار ایمنا پیرامون اقدامات وزارت بهداشت جهت جلوگیری از شیوع بیماری کرونا در کشور اظهار کرد: وزارت بهداشت و درمان تمامی توان و امکانات خود را جهت پیشگیری و درمان بیماری کرونا به کار گرفته و ستاد مبارزه با کرونا و دانشگاه‌های علوم پزشکی سراسر کشور و پرسنل وزارت بهداشت و درمان با تمام توان و عشق و علاقه در حال خدمت رسانی به کشور است. خطر مبتلا شدن افرادی که با این بیماران سرو کار دارند بیشتر است.

وی افزود: قرنطینه شدن شهرها باید طبق شاخص‌های سازمان جهانی بهداشت و وزارت بهداشت ایران انجام شود و هیچکس نمی‌تواند در مقابل تصمیم وزارت بهداشت مقاومت کند. اگر وزارت بهداشت و درمان بر اساس شاخص‌های سازمان جهانی بهداشت به این نتیجه برسد که برای سلامت مردم لازم است شهری قرنطینه شود این تصمیم صورت می‌گیرد.

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی ادامه داد: در جلسه کمیسیون بهداشت با معاونان وزارت بهداشت و درمان مقرر شد ۵ نفر به نمایندگی از این کمیسیون در ستاد مبارزه با کرونا حضور دائمی داشته باشند و اطلاع رسانی کامل به اعضای کمیسیون بهداشت درمان صورت گیرد.

شهریاری ادامه داد: مردم برای جلوگیری از گسترش این ویروس باید توصیه‌های وزارت بهداشت و درمان را جدی بگیرند و بهداشت فردی خود را رعایت کنند تا به زودی از بحران عبور کنیم.

کد خبر 412376

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.