زاهدی: تمامی مراکز آموزشی در استان های درگیر تا پایان سال تعطیل شود

رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی گفت: کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی در جهت جلوگیری از گسترش شیوع بیماری کرونا به دولت پیشنهاد کرد تمامی مدارس و مراکز آموزشی در استان‌های درگیر با این بیماری تا پایان سال تعطیل شود.

محمدمهدی زاهدی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا پیرامون تعطیلی مراکز آموزشی و مدارس به دلیل شیوع بیماری کرونا اظهار کرد: کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی در جهت جلوگیری از گسترش شیوع بیماری کرونا به دولت پیشنهاد کرد تمامی مدارس و مراکز آموزشی در استان‌های درگیر با این بیماری تا پایان سال تعطیل شود؛ بنابراین تصمیم گیری در این مورد به ستاد تشکیل شده برای بیماری کرونا باز می‌گردد.

وی افزود: در استان کرمان حدود ۱۰ نفر مشکوک به بیماری کرونا بودند که آزمایشات لازم جهت تأیید این بیماری انجام شده است؛ همچنین وزارت بهداشت می‌بایست از زمانی که این بیماری در چین شیوع پیدا کرد کنترل‌هایی را برای برخی از مسافرین لحاظ می‌کرد.

رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی ادامه داد: در استان‌های مرزی مانند کرمان و خراسان جنوبی نگرانی خاصی به دلیل حضور اتباع بیگانه وجود دارد که روزانه به صورت غیرمجاز از طریق مرزها و بدون هیچ نظارت و کنترلی وارد ایران می‌شوند. امیدواریم وزارت کشور و نیروهای مسلح به صورت قاطع با موضوع برخورد کند.

کد خبر 412362

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.