۷ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۵
جشنواره اقوام ایرانی لغو شد

شهردار عالیشهر گفت: با هدف پیشگیری از شیوع ویروس کرونا برگزاری جشنواره اقوام ایرانی در اسفندماه لغو و به سال آینده موکول شد.

به گزارش ایمنا، مهدی قائدی اظهار کرد: عالیشهر تاکنون سه سال متوالی میزبان این جشنواره ملی بوده‌است و این شهرداری نسبت به برگزاری آن اهتمام ویژه‎ای دارد.

وی اضافه کرد: چهارمین دوره این جشنواره برای اسفندماه جاری پیش بینی شده بود که با هدف پیشگیری از شیوع ویروس کرونا لغو و تصمیم به برگزاری آن در سال آینده گرفته شد.

شهردار عالیشهر ادامه داد: به دنبال شیوع ویروس کرونا در کشور ستاد پیشگیری، هماهنگی و عملیات پاسخ به بحران عالیشهر تشکیل و تصمیم‏‌هایی را لحاظ و در این شهر اجرایی کرده‌‬ است.

قائدی‬ گفت: در این ارتباط مکان‌های عمومی، مخزن‌های جمع‌آوری زباله، سرویس‌های بهداشتی و دستگاه‌های عابر بانک روزانه پس از پایان ساعت‏‌های کاری ضدعفونی می‏‌شود.

شهردار عالیشهر تصریح کرد: ناوگان حمل و نقل عمومی نیز شبانه از ساعت ۲۱ تا ۲۴ با هدف پیشگیری از شیوع ویروس کرونا استریل می‌‏شود.

قائدی خاطرنشان کرد: بازار هفتگی عالیشهر (سه‎شنبه بازار) که همواره محل تجمع جمعیت زیادی است این هفته تعطیل شد و تا عادی نشدن شرایط، تعطیلی آن ادامه دارد.

وی گفت: زمین‌های ورزشی در اختیار شهرداری نیز تعطیل و آبخوری‌های عمومی سطح شهر نیز برای اقدام‌‏های پیشگیرانه تعطیل‬ شد.

شهردار عالیشهر گفت: ساختمان اداری شهر عالیشهر نیز به دلیل مراجعه قابل توجه ارباب رجوع روزانه بعد از ساعت کاری استریل می‌‎شود و در ورودی این مکان روشویی و مایع ضد عفومی کننده برای استفاده شهروندان جانمایی شده‌است.

قائدی اضافه کرد: پذیرایی از ارباب رجوع و کارکنان نیز با لیوان‌های یکبار مصرف انجام و ماسک و دستکش موردنیاز کارکنان شهرداری تأمین شده‌است تا آنها بتوانند کمترین دغدغه‌ای خدمات خود را به شهروندان ارائه کنند.

وی افزود: با توجه به اینکه استعمال دخانیات از شیوه‌های مستعد در انتقال ویروس است با هدف پیشگیری از شیوع ویروس کرونا با عرضه قلیان در سطح پارک‌های شهر به صورت جدی به شدت مقابله می‌شود.

منبع: ایرنا

کد خبر 412360

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.