اعتبار ۶ میلیارد تومانی شهرداری فردیس برای مبارزه با کرونا

شهردار فردیس با بیان اینکه مدیریت شهری فردیس برای حفظ جان شهروندان و جلوگیری از شیوع ویروس کرونا از هیچ تلاشی فروگذار نمی‌کند، گفت: لایحه اختصاص شش میلیارد تومان به مبارزه با این بیماری در صحن شورای شهر تصویب شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، محمد خسروزاده در جمع خبرنگاران با بیان اینکه عملیات ضد عفونی ادارات شهرداری انجام شده و تا رفع معضل ابتلاء به ویروس کرونا ادامه خواهد داشت، اظهار کرد: عملیات توزیع ماسک و دستکش یکبار مصرف نیز در ادارات انجام می‌شود.

وی از موافقت با مرخصی کارکنان شهرداری دارای علائم سرفه، عطسه و یا مبتلا به بیماری‌های دیابتی و خاص خبر داد و اضافه کرد: برای خرید لوازم بهداشتی همچون دستمال کاغذی و محلول ضد عفونی برای ۶۵ اداره شهرستان فردیس اقدام شده است.

شهردار فردیس گفت: به محض اینکه شبکه بهداشت و درمان طرح تابلوهای تبلیغاتی در رابطه با پیشگیری از ابتلاء به ویروس کرونا را در اختیار همکارانم در شهرداری قرار دهد، نسبت به تهیه بنر و استقرار آن‌ها در نقاط مختلف شهر اقدام می‌شود.

خسروزاده خاطرنشان کرد: از دادستان فردیس درخواست می‌کنیم تا در خصوص جمع آوری محل نگهداری حیوانات با شهرداری همکاری لازم را داشته باشد.

وی با بیان اینکه کارکنان حوزه خدمات شهری شهرداری فردیس نسبت به جمع‌آوری روز بازارهای شهر اقدام کرده‌اند، تاکید کرد: مدیریت شهری فردیس در راستای حفظ جان شهروندان و جلوگیری از شیوع ابتلاء به ویروس کرونا از هیچ تلاشی فروگذار نمی‌کند.

شهردار فردیس با بیان اینکه مدیریت شهری فردیس در سه موضوع فرهنگ‌سازی، تبلیغات محیطی و پیشگیری از ابتلاء به ویروس کرونا تلاش می‌کند، اضافه کرد: امروز پس از پیگیری‌های فراوان به علت کمیاب شدن دستگاه‌های تب‌سنج الکترونیکی، توانستیم دو دستگاه تب‌سنج الکترونیکی خریداری کنیم تا میزان تب کارکنان و مراجعان به شهرداری سنجیده شود؛ با این اقدام اگر تب فرد بالاتر از حد معمول باشد به مراکز درمانی فرستاده می‌شود.

خسروزاده گفت: لایحه شش میلیارد تومانی خرید ماسک و دستکش یکبار مصرف و لوازم بهداشتی برای توزیع میان شهروندان فردیسی با اتفاق آرای اعضای شورای اسلامی شهر به تصویب رسید که پس از سیر مراحل قانونی و تأیید در کمیسیون تطبیق و ابلاغ به شهرداری، اجرا می‌شود.

کد خبر 412354

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.