باجه عصر بانک‌های کشور از شنبه به‌مدت یک هفته تعطیل است

رئیس شورای هماهنگی بانک‌های کشور گفت: از شنبه آینده به مدت یک هفته، باجه عصر بانک‌های کل کشور تعطیل و ساعت کاری روزانه شعب واقع در استان‌های درگیر با بیماری کرونا نیز با مصوبات استانداری‌ها هماهنگ می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، محمدرضا حسین زاده با انتشار یک پست در صفحه شخصی اینستاگرام خود نوشت:

"مصوبات ویژه شورای هماهنگی بانک‌ها

صبح امروز با حضور مدیران عامل محترم بانک‌های دولتی و نیمه دولتی کشور، جلسه فوق‌العاده شورای هماهنگی بانک‌ها با موضوع "پیشگیری از شیوع بیماری کرونا در شبکه بانکی کشور" برگزار شد و مصوبات ویژه ای در این خصوص اتخاذ گردید. از جمله مقرر شد از شنبه آینده به مدت یک هفته، باجه عصر بانک‌های کل کشور تعطیل و ساعت کاری روزانه شعب واقع در استان‌های درگیر با بیماری کرونا نیز با مصوبات استانداری‌ها هماهنگ شود.

همچنین در این جلسه دو تن از پزشکان متخصص ریه و بیماری‌های عفونی توصیه‌هایی را در خصوص چگونگی پیشگیری از بیماری کرونا در بانک‌ها به مدیران محترم حاضر ارائه نمودند که قطعاً این موارد در واحدها اعمال خواهد شد.

دغدغه مدیران محترم بانک‌ها حفظ سلامتی همکاران محترم شبکه بانکی کشور و مشتریان گرامی آنهاست که امیدوارم با تدابیری که اندیشیده شده این نتیجه حاصل گردد.

پ ن: تعطیلی باجه‌ها و تقلیل ساعات کاری روزانه شعبی که در مناطق درگیر با بیماری قرار دارند، با توجه به شرایط و با نظر مشورتی مدیران محترم عامل بانک‌ها تمدید یا لغو می‌شود. "

کد خبر 412340

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.