آماده‌باش ستاد مدیریت بحران شهرداری قزوین

سرپرست معاونت خدمات شهری شهرداری قزوین از آماده‌باش کامل تیم‌های مدیریت بحران شهرداری برای مقابله با سیلاب و تلاش نیروهای آن برای رفع آبگرفتگی معابر سطح شهر خبر داد.

به گزارش ایمنا، وحید مقدم سلیمی اظهار کرد: در پی بارش نزولات آسمانی، نیروهای خدمات شهری در حالت آماده‌باش کامل برای خدمت‌رسانی هستند و بخش عمده‌ای از روان‌آب‌ها را هدایت کرده‌اند.

وی ادامه داد: با توجه به شناسایی نقاط مستعد آبگرفتگی از دوره‌های قبل، تعدادی حوضچه آماده و پمپ منحول آن‌ها نصب و چند پمپ سیار نیز آماده شده که همزمان با بارندگی، عملیات آبکشی معابر در حال انجام است.

سرپرست معاونت خدمات شهری شهرداری قزوین گفت: از نیمه مهر امسال و در راستای جلوگیری از آبگرفتگی معابر تمام جداول و نهرهای سطح شهر توسط نیروهای خدمات شهری مناطق سه‌گانه و نواحی منفصل شهری تنظیف و پاکسازی شده است.

سلیمی‌مقدم اضافه کرد: بازدید میدانی از رودخانه‌های سطح شهر قزوین و نقاط حادثه‌خیز در دستور کار سازمان مدیریت پسماند و سازمان باغستان‌ها قرار گرفته تا تصمیمات لازم برای جلوگیری از آب‌گرفتگی در این مکان‌ها گرفته شود.

وی تاکید کرد: شهرداری قزوین برای رفع آبگرفتگی در صورت باران شدید آمادگی کامل دارد و تمام ماشین‌آلات و نیروهای خدمات‌رسان آماده هستند.

سرپرست معاونت خدمات شهری شهرداری قزوین تصریح کرد: از شهروندان خواست می‌کنیم ضمن رعایت نکات ایمنی و خودداری از تردد غیر ضروری در سطح شهر، در صورت مشاهده هر گونه آبگرفتگی و موارد مشابه مراتب را به سامانه ۱۳۷ اطلاع دهند.

منبع: ایرنا

کد خبر 412339

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.