بازگشایی کلاس های دانشگاه آزاد اصفهان از هفته آینده

مدیرکل روابط عمومی و حوزه ریاست دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان گفت: بر اساس مصوبه ستادی، دانشگاه تا پایان هفته جاری تعطیل می‌باشد و روند برگزاری کلاس‌های دانشجویی در این واحد آموزشی از ابتدای هفته آینده از سرگیری خواهد شد.

اصغر عالمیان در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با بیان اینکه خوابگاه‌های دانشگاه آزاد اصفهان در حال حاضر تعطیل است، اظهار کرد: با توجه به توصیه ستاد دانشگاه آزاد اسلامی کشور و دستورالعمل دانشگاه علوم پزشکی اصفهان، این واحد آموزشی از دو روز پیش کلاس‌های دانشگاهی خود را لغو کرد و در حال حاضر کلاسی در محل دانشگاه آزاد اسلامی اصفهان کلاسی برگزار نمی‌شود.

وی افزود: به ساکنان خوابگاه‌های دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی استان اعلام کرده‌ایم که می‌توانند با توجه به تشکیل نشدن کلاس‌ها، به شهرستان‌های خود بازگردند.

مدیرکل روابط عمومی و حوزه ریاست دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان تصریح کرد: خوابگاه‌های دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی اصفهان بر مبنای دستورالعمل‌های ویژه دانشگاه علوم پزشکی، ضد عفونی شده و تاکنون مشکلی در این باره نداشته‌ایم.

عالمیان اضافه کرد: بر اساس مصوبه ستادی دانشگاه تا پایان هفته جاری تعطیل می‌باشد و روند برگزاری کلاس‌های دانشجویی در این واحد آموزشی از ابتدای هفته آینده از سرگیری خواهد شد.

وی ادامه داد: ضد عفونی کلاس‌های دانشگاه آزاد اسلامی اصفهان توسط حوزه معاونت علوم پزشکی و معاونت دانشجویی دانشگاه در حال انجام است و به محض از سرگیری روند برگزاری کلاس‌ها در هفته آینده، خوابگاه دانشجویی ضدعفونی خواهد شد.

کد خبر 412337

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.