برخورد با داروخانه‌های اصفهان که ماسک را ۶ برابر قیمت می‌فروختند

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان اصفهان گفت: ۱۳ فقره گزارش گرانفروشی در داروخانه‌های اصفهان به تعزیرات رسیده است که فروش ماسک را با شش برابر قیمت به بازار عرضه کرده و فروخته بودند.

غلامرضا صالحی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، در خصوص رصد بازار توسط گشت‌های تعزیرات و کشفیات جدید این اداره در استان اصفهان، اظهار کرد: در پی کمبودهایی مبنی بر عدم وجود کالای ضدعفونی کننده و اقلام بهداشتی در سطح بازار گشت‌های تعزیرات در حال بررسی واحدهای عرضه و توزیع اقلام بهداشتی هستند، تخلف مشهودی در روز گذشته دیده نشد و همه موارد توزیع، اعلام موجودی و عرضه کالا در روز گذشته در حال انجام بوده است.

وی با بیان اینکه شکایات مختلفی از داروخانه‌ها به تعزیرات رسیده است، افزود: ۱۳ فقره گزارش گران‌فروشی در داروخانه‌های اصفهان به تعزیرات رسیده است که فروش ماسک را با شش برابر قیمت به بازار عرضه کرده و فروخته بودند.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان اصفهان تصریح کرد: کمبودهایی در اقلام بهداشتی و ضدعفونی کننده در سطح شهر دیده می‌شود اما تأمین این اقلام با دانشگاه علوم پزشکی و سازمان صنعت و معدن است و این دستگاه‌ها وظیفه تأمین اقلام بهداشتی را دارند.

وی در خصوص حیطه وظایف اداره تعزیرات، اظهار کرد: همه موارد عدم عرضه، عدم اعلام موجودی کالا و امتناع از عرضه کالا همچنین احتکار و گران‌فروشی در حیطه وظایف تعزیرات است و گشت‌های ما در هر ساعت از روز در حال بررسی هستند و به محض کشف تخلف این موارد به اطلاع رسانه‌ها خواهد رسید.

کد خبر 412336

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.