خدمت‌های بزرگ به شهر با مثلث خوشایند

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: مثلث خوشایند مدیریت شهری، میراث فرهنگی و معماران و مرمت‌گران وجود دارد که اگر در این مثلث شرایط لازم برای افزایش سرمایه گذاری و مدت ماندگاری گردشگران در شهر فراهم شود، بزرگترین خدمت را به شهر انجام داده‌ایم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، علیرضا نصراصفهانی در نشست صمیمانه مدیران شهر با مالکان، سرمایه‌گذاران و مرمت‌گران با عنوان "میراث‌داران شهر اصفهان"، اظهار کرد: باید به افتخارات و تمدن‌های خودمان بازگردیم زیرا گاهی غفلت‌های کوچک ما خسارات جبران ناپذیری را برجای می‌گذارد.

وی با بیان اینکه اصفهان شهری دارای ظرفیت‌های بسیار است که باید از وجود آنها به بهترین نحو استفاده شود، گفت: مثلث خوشایند مدیریت شهری، میراث فرهنگی و معماران و مرمت‌گران وجود دارد که اگر در این مثلث شرایط لازم برای افزایش سرمایه گذاری و مدت ماندگاری گردشگران در شهر فراهم شود، بزرگترین خدمت را به شهر انجام داده‌ایم و البته باید کمک کنیم در سایه تشکیل این مثلث به آینده شهر و گردشگری کمک کنیم.

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان با اشاره به تخصیص بودجه قابل توجه شهرداری اصفهان به مباحث گردشگری شهر برای سال آینده گفت: از مجموع بودجه شش هزار میلیارد تومانی سال ۹۹ شهرداری اصفهان حدود ۲۰۰ میلیارد تومان برای مباحث گردشگری در نظر گرفته شده است.

وی با بیان اینکه هنر بهره‌برداری مناسب از دارایی‌هایمان را نداریم، اظهار کرد: باید تسهیلاتی را برای میراث‌داران شهر فراهم کرده و مصوبات شورای شهر را بازنگری کنیم، همچنین برای رفع مسائل مربوط به پارکینگ خانه‌های تاریخی مصوباتی داشته باشیم.

نصر اصفهانی به حاضران در این جلسه قول داد برای عملیاتی کردن مسائل مطرح شده از سوی میراث‌داران شهر تا حد امکان اقدام شود و البته منتظر پیشنهادات جهت ارائه در کمیسیون‌های تخصصی و طرح آنها در جلسه علنی شورا برای تصویب تسهیلاتی جهت حمایت از اقدامات میراث‌داران شهر هستیم.

کد خبر 412320

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.