شرکت‌های حمل ونقل جاده‌ای موظف به ضدعفونی اتوبوس‌ها شده اند

مدیرعامل شرکت ایران‌پیما در پایانه کاوه گفت: مواد ضدعفونی برای رانندگان و خدمه اتوبوس‌ها تأمین می‌شود و همه مالکان اتوبوس‌ها و شرکت‌های حمل ونقل جاده‌ای موظف شدند تا قبل از هر سرویس اقدامات ضدعفونی برای داخل و بدنه اتوبوس‌ها را انجام دهند.

اصغر رهرو در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، در خصوص تمهیدات کنترلی و پیشگیرانه بیماری کرونا، اظهار کرد: تمهیدات لازم برای سم‌پاشی داخل اتوبوس‌های جاده‌ای در نظر گرفته شده است.

وی با بیان اینکه رانندگان و خدمه اتوبوس‌ها در مسافرت‌های جاده‌ای باید موارد ایمنی در برابر کنترل و جلوگیری از شیوع ویروس کرونا را در نظر داشته باشند، افزود: مواد ضدعفونی برای رانندگان و خدمه اتوبوس‌ها تأمین می‌شود و در خصوص اتوبوس‌ها نیز همه مالکان اتوبوس‌ها و شرکت‌های حمل و نقل جاده‌ای موظف شدند تا قبل از هر سرویس اقدامات ضدعفونی برای داخل و بدنه اتوبوس‌ها را انجام دهند.

مدیرعامل شرکت ایران‌پیما در پایانه کاوه گفت: از طریق انجمن صنفی حمل و نقل جاده‌ای قرار بر این شد تا با یک شرکت تأمین کننده مواد بهداشتی قراردادی برقرار شود تا مواد ضدعفونی کننده بهداشتی را برای این صنف تأمین کنند.

وی درباره لزوم ضدعفونی اتوبوس‌ها گفت: همه اتوبوس‌ها قبل از شروع سرویس جدید خود باید داخل و بدنه اتوبوس را ضدعفونی کنند و همه خدمه اتوبوس نیز ملزم به استفاده از مواد بهداشتی لازم که در اختیار آنها قرار می‌گیرد، هستند.

کد خبر 412290

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.