ضدعفونی ناوگان حمل و نقل عمومی گنبدکاووس

مدیرعامل سازمان حمل و نقل شهرداری گنبدکاووس گفت: با هدف پیشگیری از شیوع احتمالی ویروس کرونا، عملیات ضدعفونی ناوگان حمل و نقل عمومی گنبد آغاز شد.

به گزارش ایمنا، حمیدرضا حجی‌زاده اظهار کرد: بر اساس ابلاغیه مرکز بهداشت گنبدکاووس مبنی بر ضرورت ضدعفونی وسایل نقلیه عمومی و با تأمین مواد شوینده لازم، به تمامی رانندگان اتوبوس‌ها و مینی‌بوس‌های فعال در حوزه شهر و روستاهای حومه گنبد فراخوان داده شد.

وی افزود: بر اساس این فراخوان رانندگان ۱۱ دستگاه اتوبوس و ۳۶ دستگاه مینی‌بوس فعال در گنبدکاووس، شب گذشته خودروهای خود را در پارکینگ شهرداری مستقر کردند تا در زمان استراحت آنان، نیروهای شهرداری کار ضدعفونی وسایل نقلیه را با ترکیب وایتکس و آب انجام دهند.

مدیرعامل سازمان حمل و نقل شهرداری گنبدکاووس ادامه داد: با توجه به محدودیت فضای پارکینگ شهرداری برای ضدعفونی تاکسی‌ها، آموزش لازم به رؤسای خطوط تاکسی‌های شهری داده شد تا مالکان و رانندگان تاکسی‌ها، خودروهای خود را در طول شبانه‌روز ضدعفونی کنند.

حجی‌زاده با اشاره به فعالیت یک هزار دستگاه تاکسی خطی و بیش از ۵۰۰ تاکسی تلفنی شهری زیر نظر شهرداری گنبدکاووس گفت: کار ضدعفونی ناوگان حمل و نقل عمومی مسافران تا زمان خروج استان گلستان از وضعیت احتمال شیوع ویروس کرونا ادامه می‌یابد.

منبع: ایرنا

کد خبر 412282

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.