پرورش ۱۴ هزار اصله نهال در نهالستان شهرداری قزوین

مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قزوین گفت: امسال ۱۴ هزار اصله نهال به همراه ۷۰ هزار بوته درختچه توسط این سازمان کشت و پرورش یافته است.

به گزارش ایمنا، محمدصادق مظفر اظهار کرد: این تعداد نهال و درختچه در راستای اجرای طرح پویش درختکاری و در قالب طرح‌های توسعه فضای سبز و بازپیرایی فضای سبز کاشت شده است.

وی اضافه کرد: امسال نیز طرح پویش درختکاری در هفته منابع طبیعی و روز درختکاری با توزیع انواع نهال و درختچه رایگان بین شهروندان اجرا خواهد شد.

مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قزوین با اشاره به ویژه برنامه‌های سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قزوین در هفته درختکاری به توزیع نهال و درختچه بین شهروندان در گلخانه سازمان واقع در خیابان سلامگاه، خاطرنشان کرد: شهروندان می‌توانند از شانزدهم اسفندماه جاری با مراجعه به محل مذکور انواع نهال و درختچه‌های زینتی را به صورت رایگان دریافت کنند.

مظفری تاکید کرد: از شهروندان درخواست می‌کنیم پس از دریافت نهال مطابق دستورالعمل کاشت که در قالب بروشور ارائه می‌شود، اقدام به کاشت صحیح و اصولی درختان در بسترهای مناسب کرده و در نگهداری نهال‌های جوان مشارکت کنند.

منبع: ایرنا

کد خبر 412281

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.