شهرداری ملزم به افزایش تاب‌آوری شهری در مقابله با کرونا شد

اعضای شورای اسلامی شهر تهران با دو فوریت، شهرداری تهران را ملزم به انجام اقدامات لازم و فوری برای افزایش تاب‌آوری شهر تهران و پیشگیری از شیوع کرونا ویروس کردند.

به گزارش ایمنا، در جلسه امروز شورای شهر تهران، طرح دو فوریت "اقدامات شهرداری در جهت افزایش تاب‌آوری شهر تهران برای پیشگیری از آلودگی‌های ناشی از کرونا ویروس" از سوی ۱۲ عضو شورا مطرح شد.

اطلاع‌رسانی و ارتقای سطح آگاهی شهروندان در مواجهه با کرونا ویروس و رعایت اصول بهداشتی برای پیشگیری از شیوع آلودگی‌های ویروسی، لزوم نقش‌آفرینی مدیریت شهری در ارتقای تاب‌آوری شهر برای پیشگیری از شیوع آلودگی‌های ویروسی، ایفای نقش مسئولیت اجتماعی شهرداری، لزوم توجه به سلامت عمومی شهروندان، لزوم بهره‌گیری حداکثری از ظرفیت‌ها، امکانات و تجهیزات شهرداری به منظور پیشگیری از شیوع آلودگی‌های ویروسی و عمل به بند ۱۵ ماده ۵۵ قانون شهرداری‌ها مبنی بر پیشگیری از شیوع امراض ساریه به انسان، از دلایل طرح این دو فوریت بود.

این طرح دو فوریتی با ۱۲ رأی از سوی ۱۵ عضو حاضر در جلسه به تصویب رسید.

علی اعطا سخنگوی شورای شهر پس از تصویب این طرح در صفحه توئیتر خود نوشت: تهیه و ابلاغ دستورالعمل‌های ویژه برای گرمخانه‌ها و سامان سراهای شهرداری برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا را، در قالب اضافه شدن یک بند به طرح دوفوریتی امروز پیشنهاد دادم. پیشنهاد بدون مخالف به تصویب رسید.

کد خبر 412269

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.