ایجاد ۳ درگاه غیرحضوری برای ثبت درخواست دریافت نهال رایگان

معاون خدمات شهری شهردار مشهد از اجرای برنامه‌های متفاوت در هفته درختکاری امسال خبر داد.

مهدی یعقوبی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: از ماه‌های گذشته جلسات کارشناسی متعددی برای برگزاری بهتر مراسم درختکاری برگزار شد که در همین راستا بازه زمانی هفت لغایت ۱۵ اسفند ماه برای اجرای برنامه‌های درختکاری در سطح شهر مشهد تعیین و مقرر شد برنامه‌های متنوعی با حضور اقشار مختلف مردم، در تمامی مناطق سطح شهر اجرا شود.

وی گفت: امسال شعار درختکاری شهر مشهد با عنوان "درخت دوستی بنشانیم"، به پویشی سراسری و در سطح کشور تبدیل شد و مقرر شد تمام برنامه‌های درختکاری با عنوان این پویش اجرایی شود.

معاون شهردار مشهد ادامه داد: در ابتدا، مقرر شده بود حدود ۳۵ ایستگاه عرضه نهال رایگان در مناطق مستقر شود و حدود ۲۲۵ هزار اصله نهال مثمر و غیر مثمر در اختیار شهروندان مشهدی قرار گیرد، اما در جهت حفظ سلامت عمومی و صرفه جویی در وقت شهروندان و با هدف خدمت رسانی مطلوب‌تر نسبت به سال‌های گذشته تصمیم گیری شد تا فعالیت این ایستگاه‌ها لغو و این تعداد نهال از طریق ثبت درخواست غیرحضوری در اختیار شهروندان گرامی قرار بگیرد.

وی تصریح کرد: امسال برای نخستین بار شهروندان مشهدی می‌توانند غیر حضوری از طریق درگاه سامانه ارتباط مردمی ۱۳۷، اپلیکیشن "شهر من" و سایت سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری مشهد به نشانی gsms.mashhad.ir نهال رایگان درخواست کنند.

یعقوبی خاطرنشان کرد: پس از دریافت درخواست شهروندان، تمامی خدمات تأمین و کاشت نهال توسط گروه‌های کاشت درخت، در سطح مناطق ۱۳ گانه شهر مشهد انجام خواهد شد.

وی گفت: شهروندانی که فضای کافی برای کاشت نهال مثمر در محوطه منازل و نهال غیر مثمر در مقابل منازل و معابر شهری دارند، می‌توانند درخواست خود را از طریق سه درگاه پیش‌بینی‌شده، ثبت کنند.

کد خبر 412268

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 7
  • نظرات در صف انتشار: 13
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • نصرت مرادی IR ۱۹:۱۶ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۳
    2 0
    درخواست نهال
    • مجتبی جعفری IR ۰۹:۱۶ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۵
      1 0
      چرانهال از از سه تا
  • محمد عجم DE ۲۲:۲۹ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۶
    0 0
    درخواست نهال و گل دارم
  • پیمان کرمی IR ۰۷:۵۳ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۷
    0 0
    با سلام وعرض ادب خدمت شما عزیزان محیطی سبز داشته باشیم بدون هیچ آلودگی با همکاری همدیگر پیمان کرمی 41 ساله از مشهد مقدس
  • حسینی IR ۰۳:۵۴ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۹
    2 0
    نهال میخام
  • زهرا بشیری IR ۰۲:۵۱ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۶
    0 0
    با سلام بنده و همسرم در سایت ثبت نام دریافت نهال استان اصفهان ثبت نام رو انجام دادیم و با توجه به این اوضاع کرونا حضوری نرفتیم به محل دریافت.چون اخبار گفت که مامورین فضای سبز نهال را درب منزل تحویل میدهند امروز که 26 اسفند هست هنوز نهال رو دریافت نکرده ایم.لطفا راهنمایی کنید که چطور میتونم پیگیری کنم
  • غلامی IR ۱۸:۰۳ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۹
    0 0
    درخت ونهال میخوام... چرا باز نمیشه برای ثبت نام