تاکسی‌های اینترنتی می‌توانند ناقل کرونا باشند

عضو شورای اسلامی شهر تهران گفت: هیچ نهاد خاصی بر تاکسی‌های اینترنتی نظارت ندارد و برخی از رانندگان آنها شب‌ها نیز در خودروهای خود می‌خوابند و احتمال دارد ناقل این ویروس باشند که باید به این موضوع توجه شود.

‌به گزارش خبرنگار ایمنا، شهربانو امانی امروز (سه‌شنبه) در جلسه علنی شورای شهر تهران از حضور یک ناظر آنلاین از سوی شورای شهر در بیمارستان مسیح دانشوری در خصوص بیماری کرونا خبر داد و ریشه شیوع این ویروس در ایران را طلبه‌های چینی ساکن قم دانست.

وی افزود: هیچ نهاد خاصی بر تاکسی‌های اینترنتی نظارت ندارد و برخی از رانندگان آنها شب‌ها نیز در خودروهای خود می‌خوابند و احتمال دارد ناقل این ویروس باشند که باید به این موضوع توجه شود.

عضو شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه برخلاف همیشه این بار مردم بهتر است کمتر از حمل‌ونقل عمومی استفاده کنند، تصریح کرد: برای استفاده کمتر مردم از حمل‌ونقل عمومی پیشنهاد دادیم که به‌طور موقت طرح‌های ترافیکی لغو شود اما هنوز پاسخی به آن داده نشده است.

وی از متولیان اماکن زیارتی و مساجد خواست اقدامات لازم پیشگیرانه را جدی بگیرند و ادامه داد: ستاد برگزاری نماز جمعه نیز در زمان برگزاری این مراسم حساسیت‌های لازم را به خرج دهد تا خطری متوجه سلامت شهروندان نشود.

کد خبر 412260

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.