دستوری مبنی بر محدودیت سرویس‌های حمل‌ونقل جاده‌ای نداشته‌ایم

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اصفهان گفت: در خصوص محدودیت سرویس‌های حمل ونقل یا تعطیلی فروش بلیط آنها هنوز دستوری از مراجع امنیتی یا شورای تأمین برای ما ابلاغ نشده است.

علیرضا جعفری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، در خصوص لزوم اتخاذ تدابیر بهداشتی در حمل و نقل جاده‌ای استان برای کنترل شیوع بیماری کرونا، با اشاره به اینکه به صنف حمل و نقل جاده‌ای و رانندگان اتوبوس‌ها اطلاع‌رسانی لازم شده است، اظهار کرد: همه اعضای صنف اعلام آمادگی کرده‌اند تا دانشگاه علوم پزشکی و شبکه بهداشت برای کنترل این موضوع دستورات و آموزش‌های لازم را به آن‌ها بدهد.

وی تصریح کرد: درباره محدودیت سرویس‌های حمل و نقل یا تعطیلی فروش بلیط آنها هنوز دستوری از مراجع امنیتی یا شورای تأمین برای ما ابلاغ نشده است.

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اصفهان با اشاره به تصمیمات جلسه‌ای که امروز صبح توسط انجمن صنفی شرکت‌های حمل و نقل جاده‌ای برگزار شد، اظهار کرد: در بخش حمل و نقل کالایی سالن‌های بار کالا را به دلیل کم شدن تجمع رانندگان تعطیل کردیم و موارد بهداشتی به پایانه‌های بار ابلاغ شد، همه نکات و تبادل نظرها نیز در جلسه مذکور اعلام شد.

جعفری با تاکید بر اینکه آمادگی لازم برای کسب آموزش روش‌های ضدعفونی و کنترل بیماری را داریم، گفت: ضدعفونی های عمومی و معمول در حال انجام است اما باید مراجع مرتبط شامل علوم پزشکی یا شبکه بهداشت، آموزش‌ها و راهکارهای لازم را به این صنف ارائه کند که به همین دلیل با آن‌ها مکاتبه لازم شده است.

کد خبر 412259

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.