کانون صیانت از حقوق عامه در شهر کرمانشاه ایجاد می‌شود

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کرمانشاه گفت: بر اساس تفاهم نامه سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری، معاونت فرهنگی دادگستری و مرڪز وڪلای قوه قضائیه تا پایان بهار ۹۹ ڪانون صیانت از حقوق عامه در ڪرمانشاه تأسیس می‌شود.

مهدی عبدالمالکی در گفت وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: تفاهم نامه سه جانبه‌ای از سوی معاونان فرهنگی شهرداری و دادگستری و مرکز وکلای قوه قضائیه در راستای هم افزایی در حوزه حقوق عمومی و شهروندی امضا کردیم.

وی ادامه داد: مشارکت و هم افزایی بیشتر در زمینه اعتلای سطح علمی حقوقدانان، وکلا و دانش آموختگان رشته تحصیلی حقوق و نیز ایجاد بستر آموزش حقوق شهروندی به عامه مردم از مفاد این تفاهم نامه است.

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کرمانشاه عنوان کرد: برگزاری کارگاه‌ها و سمینارهای آموزشی مرتبط و تبلیغات و اطلاع رسانی لازم و توسعه بهداشت حقوقی، اعتلای سطح دانش حقوق عمومی در بین مردم و اقناع نیازهای حقوقی شهروندان و استفاده از ظرفیت فرهنگسراهای شهرداری در راستای برپایی کلاس‌های آموزش‌ حقوق تخصصی و عمومی از سایر موارد در تفاهم نامه است.

وی تصریح کرد: سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری و معاونت فرهنگی دادگستری با همکاری مرکز وکلا در سطح فرهنگسراها و مساجد شهر، مشاوره‌های حقوقی رایگان بر حسب نیاز افراد ارائه خواهد کرد.

عبدالمالکی افزود: همچنین مقرر شد خانواده پرسنل شاغل در دادگستری از تخفیف ۲۰ درصدی ثبت نام در کلاس‌های فرهنگسراهای شهرداری برخوردار شوند.

کد خبر 412248

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.