تجهیزات و ماشین آلات حمل زباله تبریز ضدعفونی شد

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماندهای شهرداری تبریز گفت: عملیات ضدعفونی کردن تجهیزات و ماشین آلات حمل زباله به ویژه پسماندهای پزشکی تبریز انجام شد.

به گزارش ایمنا، علیرضا اصغری اظهار کرد: رسالت سازمان پسماند حفاظت از تمیزی و سلامت شهری است و تمام موارد بهداشتی را برای جلوگیری از شیوع ویروس واگیردار کرونا رعایت می‌کنیم.

وی ادامه داد: با اتکا به تخصص عوامل سازمان و حس وظیفه شناسی آنها از نخستین لحظه‌ای که خبر ورود ویروس کرونا به ایران منتشر شد، عملیات ضدعفونی کردن تجهیزات و ماشین آلات حمل زباله به ویژه پسماندهای پزشکی تبریز آغاز شد.

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماندهای شهرداری تبریز تصریح کرد: در بخشنامه‌ای تمامی معاونان خدمات شهری شهرداری‌های مناطق ۱۰ گانه تبریز و پیمانکاران حوزه خدمات شهری ملزم به تهیه ماسک، دستکش و… برای پاکبانان شده بودند که نخستین گام این بخشنامه اجرا شد و تداوم اجرای آن را به صورت جدی پیگیری و نظارت می‌کنیم.

اصغری در مورد رعایت مسائل بهداشتی کارکنان و کارمندان سازمان مدیریت پسماند، خاطر نشان کرد: محیط سازمان ضد عفونی و برای تک‌تک اتاق‌ها مایع ضد عفونی کننده تهیه شده است تا با استفاده از آن و رعایت اصول بهداشتی مشکلی برای عوامل سازمان پیش نیاید.

کد خبر 412241

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.