۶ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۱
گندزدایی اماکن عمومی فولادشهر

شهردار فولادشهر گفت: شهرداری برای پیشگیری از ابتلای شهروندان به بیماری کرونا، اتوبوس‌های درون‌شهری، صندلی‌ها و ست‌های ورزشی پارک‌ها، سرویس‌های بهداشتی و آبخوری‌های شهر را ضد عفونی و گندزدایی کرد و این روند ادامه خواهد داشت.

به گزارش خبرنگار ایمنا از لنجان، بابک محمدی در جمع خبرنگاران با اشاره به آغاز عملیات ضد عفونی و گندزدایی فضاهای عمومی فولادشهر جهت پیشگیری از شیوع ویروس کرونا، اظهار کرد: پس از اعلام شیوع این ویروس در کشور و ابلاغ مصوبات ستاد مدیریت بحران لنجان، شهرداری فولادشهر در گام نخست اقدام به ضد عفونی و گندزدایی مجموعه اداری کرد.

وی با اشاره به نصب بنرهای اطلاع‌رسانی و ارائه توصیه‌های لازم در خصوص پیشگیری از شیوع کرونا در سطح شهر، افزود: اطلاعیه‌های متعددی متناسب با مکان‌ها و موقعیت‌های مختلف شهری حاوی روش‌های پیشگیری در ادارات طراحی و منتشر شد.

شهردار فولادشهر تصریح کرد: با توجه به دستورالعمل‌هایی که برای پیشگیری از انتشار ویروس کرونا ابلاغ شده است، شهرداری این شهر برای پیشگیری از ابتلای شهروندان به بیماری کرونا، اتوبوس‌های درون‌شهری، صندلی‌ها و ست‌های ورزشی پارک‌ها، سرویس‌های بهداشتی و آبخوری‌های شهر را ضد عفونی و گندزدایی کرد و این روند ادامه خواهد داشت.

محمدی ادامه داد: با توجه به اینکه فولادشهر، شهری مهاجرپذیر است، مجموعه پایانه مسافربری شهر نیز ضد عفونی و گندزدایی شد.

وی عنوان کرد: یک دستگاه کارواش سیار با همراهی اکیپ در نظر گرفته شده و هر شب با استفاده از محول ضد عفونی تمامی اتوبوس‌ها را ضدعفونی می‌کند.

شهردار فولادشهر یادآور شد: فضای سبز فولادشهر با پساب تصفیه شده آبیاری می‌شود، اما به دلیل دغدغه‌های موجود به صورت موقت آبیاری از این منبع انجام نخواهد شد تا از چالش پیش آمده عبور کنیم.

کد خبر 412240

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.