زمان برگزاری آزمون آموزش‌دهندگان نهضت سوادآموزی اعلام شد

وزارت آموزش‌وپرورش با صدور اطلاعیه‌ای شرایط و زمان برگزاری آزمون داخلی آموزشیاران و آموزش‌دهندگان مستمر نهضت سوادآموزی را تشریح کرد.

به گزارش ایمنا، در اجرای بندهای (۶ و ۷) بخشنامه شماره ۱۶۰۱۵۰/۷۰۰، در خصوص زمان ثبت‌نام و آزمون داخلی آموزشیاران و آموزش‌دهندگان مستمر (دو نفر و بالاتر) قبل از سال ۱۳۹۲ نهضت سوادآموزی، از سوی وزارت آموزش‌وپرورش اطلاعیه‌ای صادر شد.

در متن این اطلاعیه خطاب به همه متقاضیان ثبت‌نام و شرکت در آزمون داخلی آموزشیاران و آموزش‌دهندگان مستمر (دو نفر و بالاتر) قبل از سال ۱۳۹۲ نهضت سوادآموزی آمده است: به استناد بند (۲) قانون الحاق یک ماده به قانون تعیین تکلیف معلمین حق‌التدریس و آموزشیاران نهضت سوادآموزی در آموزش‌وپرورش مصوب ۱۳ شهریور ۹۷و ماده (۵) آئین‌نامه اجرایی شماره ۷۹۷۹۵/ ت ۵۶۶۱۰ مورخ ۳۰ شهریور ۹۸ هیئت وزیران و بند (۲/۳) شیوه‌نامه شماره ۱۶۰۱۵۰/۷۰۰ مورخ ۲ آذرماه ۹۸ وزارت آموزش‌وپرورش، ثبت‌نام این آزمون از روز شنبه ۱۰ اسفندماه ۱۳۹۸ و از طریق سایت اینترنتی مرکز آزمون جهاد دانشگاهی به آدرس www.hrtc.ir آغاز خواهد شد و در پایان روز سه‌شنبه ۲۰ اسفندماه ۱۳۹۸ خاتمه خواهد یافت.

این اطلاعیه می‌افزاید: داوطلبان متقاضی ثبت‌نام در این آزمون، توجه داشته باشند که مهلت ثبت‌نام تمدید نخواهد شد و ثبت‌نام در سایت مربوطه پس از اتمام مهلت یاد شده، غیرفعال خواهد شد. متقاضیان ثبت‌نام می‌توانند جهت آگاهی از اطلاعات و جزئیات مربوط به این آزمون به دفترچه راهنمای آن‌که از روز پنجشنبه ۸ اسفند ۹۸ بر روی سایت اینترنتی www.hrtc.ir قرار خواهد گرفت، مراجعه کنند.

بر اساس این اطلاعیه، زمان آزمون مذکور در روز جمعه، ۲۲ فروردین ۹۹ برگزار می‌شود. همچنین کلیه فرآیندهای مربوط به ثبت‌نام، دریافت کارت ورود به جلسه داوطلبان تا اعلام نتیجه نهایی، انحصاراً از طریق سایت اینترنتی www.hrtc.ir انجام می‌شود و به مراجعات حضوری و تلفنی پاسخ داده نخواهد شد.

کد خبر 412228

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.