ضدعفونی آسانسورها و پله برقی‌های پل‌های عابر پیاده مشهد

سرپرست سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده های کشاورزی شهرداری مشهد از ضدعفونی و گند زدایی آسانسورها و پله برقی های پل های عابر پیاده مکانیزه شهر برای پیشگیری از شیوع بیماری‌های ویروسی خبر داد.

به گزارش ایمنا، مسعود رضوی گفت: در شهر مشهد تعداد ۴۹ پل مکانیزه وجود دارد که مجموعاً دارای ۱۳۹ دستگاه آسانسور و پله برقی است که از این تعداد، ۷۹ دستگاه آن آسانسور و ۶۰ دستگاه پله برقی است.

وی افزود: جهت مبارزه با شیوع بیماری‌های ویروسی روزانه، سه نوبت این دستگاه‌ها گندزدایی و کامل ضد عفونی می‌شوند.

سرپرست سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری مشهد خاطرنشان کرد: مواد و محلول‌های ضدعفونی کردن آسانسورها و پله برقی‌ها از ترکیباتی بسیار مؤثر و مورد تأیید اداره بهداشت تهیه می‌شود.

به گزارش ایمنا، صبح امروز سومین جلسه ستاد ویژه مقابله با شیوع ویروس کرونا با محوریت بررسی راه‌های پیشگیری، اقدامات و پیگیری انجام راه‌های پیشگیری در سطح شهر در محل دفتر شهردار مشهد برگزار شد.

در این جلسه با تاکید بر اهمیت پیشگیری از شیوع ویروس کرونا، قدامات انجام شده در سطح شهر شامل؛ ضدعفونی کردن معابر، سرویس‌های بهداشتی و گندزدایی فضاهای عمومی شهر، همچنین ضدعفونی کردن ویژه وسایل بازی کودکان، زمین‌های ورزشی، نمازخانه‌های بوستان‌های سطح شهر، آسانسورها و پله‌های برقی بررسی و در خصوص اختصاص اعتبار ویژه جهت خرید تجهیزات و ملزومات پیشگیری از شیوع ویروس کرونا تصمیم گرفته شد.

کد خبر 412226

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.