نخستین سینما غرب اصفهان آماده بهره‌برداری است

مدیر منطقه ۱۱ شهرداری اصفهان گفت: عملیات توسعه ساختمان و تجهیز سینما مهتاب به عنوان نخستین سینما غرب اصفهان تکمیل شد.

حمید اشرفی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: عملیات توسعه و تجهیز ساختمان سینما با زیربنای ۳۱۰ متر مربع و اعتباری بالغ بر ۲۵ میلیارد ریال در مدت زمان ۹ ماه انجام شد.

وی با بیان اینکه سینما مهتاب دارای دو سالن با ظرفیت‌های ۱۳۰ نفر و ۳۰ نفر است، تصریح کرد: با دریافت مجوز بهره‌برداری، سینما مهتاب در آینده نزدیک افتتاح و در اختیار شهروندان قرار می‌گیرد.

مدیر منطقه ۱۱ شهرداری اصفهان افزود: با افتتاح این سینما در غرب اصفهان دسترسی شهروندان مناطق دو، هشت، ۹، ۱۱، ۱۲ به سینما راحت‌تر و به دلیل عدم تردد شهروندان به مرکز شهر از ترافیک و آلودگی هوا کاسته شده و باعث روان تر شدن حمل و نقل در مرکز شهر است.

وی ادامه داد: یکی از پروژه‌های محرک توسعه منطقه ۱۱، محور گردشگری رهنان شامل حمام، مسجد و زورخانه است که باید امکانات دیگری همچون طبیب‌خانه، غریب‌خانه، هتل، رستوران و سفره‌خانه های سنتی، باغ بستنی، باغ گیاهان دارویی، خانه لبنیات به آن اضافه شود.

وی با بیان اینکه محرک‌های توسعه‌ای نوعی ارزش‌آفرینی را برای منطقه ۱۱ به وجود می‌آورد و در این راستا احساس تعلق شهروندان می‌تواند شرایط را برای پیشرفت مهیا کند، تصریح کرد: در برنامه‌های محرک توسعه‌ای کارآفرینی جمعی، جذب گردشگرهای داخلی و خارجی، ایجاد درآمدهای پایدار برای منطقه، ایجاد مرکز فعال برای تعاملات اجتماعی و فرهنگی، فعال‌سازی اقتصاد جامعه و منطقه را در بر دارد.

مدیر منطقه ۱۱ شهرداری اصفهان یکی از موارد مهم در مسیر محرک‌های توسعه را کاهش آسیب‌های اجتماعی دانست و اظهار کرد: این منطقه به دلیل مجاورت با مناطق دیگر در شهرستان خمینی‌شهر دچار آسیب‌هایی است که امیدواریم با رهنمودهای شهردار و معاونان شهردار بتوانیم در بهبود هر چه بهتر وضعیت منطقه گام‌هایی برداریم.

کد خبر 412219

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.