نصراصفهانی: آماده تخصیص بودجه برای مهار شیوع کرونا هستیم

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: چنانچه درخواستی بنا بر ضرورت از سوی شهرداری در خصوص تخصیص بودجه برای همکاری با دانشگاه علوم پزشکی برای مهار شیوع کرونا مطرح شود در شورای شهر موانع موجود بر سر راه آن را برخواهیم داشت و اقدامات لازم برای حفظ سلامت مردم را مورد توجه قرار می‌دهیم.

علیرضا نصراصفهانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، در رابطه با اقدامات حمایتی شهرداری اصفهان برای مقابله با شیوع ویروس کرونا اظهار کرد: شهرداری مسئولیت مستقیم در این رابطه ندارد و وظیفه دانشگاه علوم پزشکی است که تمهیدات لازم را برای مقابله با شیوع آن بیندیشد.

وی با اشاره به اینکه شیوع کرونا نگرانی‌هایی را برای شهر و شهروندان ایجاد کرده که خود را در این خصوص مسئول می‌دانیم، افزود: اگر دانشگاه علوم پزشکی از مدیریت شهری درخواستی در این خصوص داشته باشد و انجام آن برایمان میسر باشد، استقبال خواهیم کرد.

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان خاطرنشان کرد: چنانچه درخواستی بنا بر ضرورت از سوی شهرداری در خصوص تخصیص بودجه برای همکاری با دانشگاه علوم پزشکی برای مهار شیوع کرونا مطرح شود در شورای شهر موانع موجود بر سر راه آن را برخواهیم داشت و اقدامات لازم برای حفظ سلامت مردم را مورد توجه قرار می‌دهیم.

وی با تاکید بر اینکه از انجام هر اقدامی که نگرانی‌ها و دلهره‌ها را از مردم دور می‌کند، دریغ نمی‌کنیم، تصریح کرد: ضدعفونی مکان‌ها و ناوگان حمل‌ونقل عمومی و نیز رعایت توصیه‌ها، آموزش‌ها و تبلیغات لازم توسط معاونت خدمات شهری شهرداری دنبال می‌شود تا کمترین خطر سرایت، شهروندان را تهدید کند.

کد خبر 412212

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.