اقدامات پیشگیرانه کرونا در راه آهن اصفهان

مدیر کل راه آهن اصفهان در خصوص تردد مسافران خارجی از جمله چین از طریق راه آهن اصفهان، گفت : اصفهان در این مدت به هیچ عنوان تردد مسافر چینی و خارجی نداشته است.

سیدرضا سادات‌حسینی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، در خصوص شیوع ویروس کرونا و تمهیدات بهداشتی برای مقابله با این بیماری در راه‌آهن اصفهان، اظهار کرد: در پی شیوع ویروس کرونا در کشور، ایستگاه راه‌آهن اصفهان و سالن مسافری آن روزانه شش نوبت با مواد ضدعفونی شستشوی کامل می‌شود.

وی افزود: تمام سالن‌های قطار مسافری بعد از هر سرویس، قبل از مسافرگیری و زمان تخلیه مسافر به طور کامل ضدعفونی می‌شود.

مدیرکل راه‌آهن استان اصفهان خاطرنشان کرد: اقدامات پیشگیرانه برای مقابله با ویروس کرونا از ۱۷ بهمن‌ماه تاکنون در حال انجام است، همچنین یک پزشک متخصص بهداشت محیط، نکات مورد نیاز را بعد از بازدید از ایستگاه راه‌آهن، سکوها، واگن‌ها و محیط اداری آن گوشزد و موارد ایراد رفع شد.

سادات‌حسینی اضافه کرد: بر اساس توصیه‌های وزارت بهداشت، بهترین محلول برای ضدعفونی اماکن عمومی‌، محلول رقیق شده وایتکس است که با آن کل محیط در هر نوبت شستشو می‌شود.

وی ادامه داد: تمام ایستگاه‌های مسافربری و باری راه‌آهن از سوی کارشناسان راه‌آهن مورد بررسی قرار می‌گیرد، همچنین پاکسازی و ضدعفونی به صورت روزانه در چند نوبت انجام می‌شود.

کد خبر 412200

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.