احداث خیابان کمکی به جای تعریض باغ‌فردوس

مدیر منطقه ۱۳ شهرداری اصفهان گفت: سیاست شهرداری این منطقه برای رفع مشکلات ترافیکی خیابان باغ فردوس، احداث خیابان کمکی به جای تعریض آن است.

محمد شرفا در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: برای کاهش مشکلات ترافیکی و میزان ترددهای خیابان باغ‌فردوس در محدوده پارک جنگلی ناژوان، شهرداری به جای تعریض آن، تصمیم به احداث خیابان کمکی گرفت.

وی از جدول‌گذاری و پیاده‌روسازی خیابان باغ فردوس با صرف یک میلیارد تومان خبر داد و افزود: در حاشیه خیابان باغ فردوس پارکینگ‌های متعددی برای پارک خودروها به منظور ساماندهی تردد خودروها راه‌اندازی شده است.

مدیر منطقه ۱۳ شهرداری اصفهان با اشاره به بهره‌برداری از راست‌گرد زیرگذر اقارب‌پرست، گفت: این پروژه با صرف دو میلیارد تومان اعتبار اجرا شده و باعث باز شدن گره ترافیکی خودروهای عبوری از سمت خیابان جانبازان به اقارب‌پرست می‌شود.

وی ادامه داد: در گذشته عرض و طول راست‌گرد اقارب‌پرست به گونه‌ای بود که خودروهای وارد شده از سمت خیابان جانبازان با اتوبوس‌های اتوبان برخورد کرده و باعث حادثه می شد.

مدیر منطقه ۱۳ شهرداری اصفهان با بیان اینکه ورزشگاه شهدای دستگرد تکمیل و آماده بهره‌برداری است، افزود: هزینه صرف شده برای ساخت آن سه میلیارد تومان بوده است.

کد خبر 412196

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.