سرویس‌های مدارس و تاکسی‌های شهر اصفهان ضدعفونی می‌شود

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری اصفهان با اشاره به اینکه ۹ هزار سرویس مدرسه در شهر ۷۲ هزار دانش آموز را جابجا می‌کنند و ۲۳ هزار تاکسی زرد در شهر تردد دارد، گفت: برای مقابله با شیوع ویروس کرونا، همه سرویس مدارس شهر اصفهان و تاکسی‌ها ضدعفونی می‌شود.

به گزارش ایمنا، هادی منوچهری با بیان اینکه اقدامات مقابله‌ای برای کنترل شیوع ویروس کرونا در مجموعه تاکسیرانی در دو بخش آموزشی و عملیاتی اجرایی می‌شود، اظهار کرد: بخش آموزشی فعال شده است و در همین راستا پیام‌های آموزشی در شبکه‌های اجتماعی و به صورت پیامک برای رانندگان ارسال شده است.

وی ادامه داد: در بخش عملیاتی نیز فراخوانی برای آموزش رانندگان سرویس‌های مدارس اعلام می‌شود تا اساتید متخصص در زمینه بهداشت، موارد ایمنی و بهداشت و نحوه ضدعفونی کردن سرویس‌های مدارس را به رانندگان آموزش دهند.

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری اصفهان تصریح کرد: ضدعفونی سرویس‌های مدارس شهر باید دو بار در روز، یک بار قبل از سرویس گیری و یک بار بعد از پایان کار انجام شود.

وی گفت: سازمان تاکسیرانی اقلام مورد نیاز برای شست و شو و ضدعفونی کردن خودروهای سرویس مدرسه را با کمترین هزینه در اختیار رانندگان قرار خواهد داد.

منوچهری تعداد سرویس‌های مدرسه شهر اصفهان را ۹ هزار خودرو با ۹ هزار راننده عنوان کرد و افزود: این تعداد سرویس مدرسه هر روز ۷۲ هزار دانش آموز اصفهانی را در شهر جابجا می‌کنند.

وی در مورد اقدامات پیشگیرانه و بهداشتی در تاکسی‌های زرد شهر اصفهان هم گفت: فعالیت‌های آموزشی برای رانندگان ۲۳ هزار تاکسی زرد در شهر اصفهان انجام و بروشورهای آموزشی بین آنها توزیع می‌شود همچنین آموزش‌های مجازی برای این دسته از رانندگان هم انجام می‌شود.

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری اصفهان افزود: به رانندگان تاکسی آموزش لازم برای تهیه مواد ضدعفونی کننده و استفاده از آن بر روی صندلی‌ها، دستگیره و دیگر قسمت‌های مورد نیاز خودرو صورت گرفته است و باید روزی سه بار خودروها ضدعفونی شود.

وی در پاسخ به پرسشی مبنی بر کاهش فعالیت تاکسی‌های اینترنتی در شهر اصفهان در روزهای اخیر هم اظهار کرد: گزارشاتی در این خصوص دریافت کرده ایم و در حال مذاکره و رایزنی با شرکت‌های تاکسی اینترنتی برای افزایش فعالیت آنها برای جابجایی مسافران هستیم.

کد خبر 412195

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۱۱:۰۵ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۶
    0 0
    فقط تعطیلی جواب میده نه این کارا همه که با سرویس نمیرن مدرسه